Fejlrettelser og mindre tiltag

Tags:    udvikleren-info

Der er siden i mandags, foretaget en række mindre ændringer her på Udvikleren. Ikke overraskende var der en del småfejl, samt et par enkelte mere alvorlige. Disse skulle dog meget gerne være rettet nu, og jeg vil gerne sige tak til alle dem der har kontaktet mig eller co-admins omkring fejlene. Skulle der stadig være nogen jeg ikke har fået rettet, så skriv endelig :). Midt i det hele er der også blevet tid til lidt nye ting. For det første er der kommet et par nye indstillingsmuligheder i jeres kontrolcenter. I kan nu vælge at få vist kodeeksempler i foldet eller ikke-foldet tilstand, når i kigger i forums, samt indstille om i har lyst til at se hvilke teknologier der er kommet nye indlæg i. Desuden er der kodet en del på Redaktør systemet. Alle har nu mulighed for at opstille som Redaktører, hvis de ellers bliver godkendt af en co-admin til opgaven. Derefter kan i stemme på kandidaterne, hvilket jeg på det kraftigste vil anbefale. Det er mit håb at vi kan få et helt lille demokratisk system ud af det med redaktører, og derfor er det nu også blevet muligt at klage over en eksisterende redaktør. En redaktør skal leve op til beskrivelsen på Om redaktør - ellers er det helt i orden at indgive en klage, så der evt. kan strammes lidt op/vælges en helt ny redaktør.

Det var vist alt for denne gang. Fortsat god fornøjelse med Udvikleren.dk :)



t