Se Matrix: Revolutions med Udvikleren.dk

Tags:    udvikleren-info

De fleste af jer kender sikkert Matrix filmene, så i ved sikkert også at den 3. og sidste Matrix film snart rammer biograferne, nemlig Matrix: Revolutions. Microsoft vil fejre dette, og samtidig fortælle lidt om deres egen lille revolution, nemlig .NET teknologien. Vi er så heldige at Microsoft har givet os en pæn portion billetter, som vi kan give videre til jer Udviklere :). Arrangementet er d. 11/11, og foregår hele 3 steder i Danmark samtidig, nemlig i København, Århus og Kolding. Microsoft har sendt os følgende program:

21:00 - 21:30   Registrering - og sikkert noget med popcorn og cola
21:30 - 21:50   Web Matrix Revolutions - omkring ASP.NET
21:50 - 00:00   Matrix Revolutions

Vi har fået 10 billetter i hver by, samt nok billetter til at i kan få chancen for at møde jeres Udvikleren.dk Staff i København :). Jeg, Kasper Tanggaard, og Udvikleren.dk's Co-Admins møder nemlig op i København, klar til at se en go' film!

Sådan kommer du med

Microsoft vil meget gerne vide hvem der kommer med så hurtigt som muligt, så har du lyst til at se Matrix: Revolutions, samt høre lidt nærmere om ASP.NET og møde andre Udviklere, så skal du være hurtig. Der er ikke tid til nogen konkurrence eller lignende - vi forærer ganske enkelt bare billetterne væk. Og så alligevel ikke helt :). Microsoft stiller faktisk kun et krav, og det er at billetten bliver brugt! Vi ser dog gerne at det er nogle dejligt aktive Udviklere der får denne chance, så alt efter hvor mange "ansøgninger" vi får, vil det ikke blive helt tilfældigt hvem der får billetterne. Har du hjulpet en masse andre på siden, skrevet artikler, tilføjet ressourcer eller bare generelt været en aktiv person, har du de bedste chancer for at komme med.

Skynd dig at udfylde denne formular, og du er straks med i "konkurrencen". Jeg håber på en stor deltagelse, og glæder mig til at møde en masse Udviklere :)



t