Vigtigt: Angående julekonkurrencer

Tags:    udvikleren-info

Julekonkurrencerne er nu godt i gang, og det er virkeligt lækkert at se så mange gode forslag der kommer ind i år! Kvaliteten er i de fleste tilfælde helt i top! Desværre er der flere af jer der ikke er så grundige med jeres indsendelse, som i er med selve koden. Det betyder altså at vi modtager forslag hvor der er klare mangler i den information vi har bedt om. Nogen af jer glemmer jeres Udvikler ID, andre glemmer deres adresse. Nogen glemmer endda at medsende det de gerne vil deltage med (grafik, kildekode eller whatever), hvilket unægteligt giver noget dårligere vinderchancer :). Vi har derfor været nødt til at sende mails til alle dem der manglede at sende info med, og bede om det vi manglede. Dette har været en service fra vores side af, som vi nødigt vil fortsætte. Det er klart at man kan komme til at glemme at vedhæfte en fil, men vores krav til information burde altså være til at overholde! Her er derfor en lille huskeliste til ting der skal med når du sender et forslag til konkurrencerne:

- Dit Udvikler ID (et tal, det står øverst på din profil side og bruges overalt)
- Din adresse, post nr. og by, dvs. det sted du bor :)
- Sourcekode (eller grafik eller hvad dagens konkurrence nu går ud på) vedhæftet, samt gerne en adresse til hvor vi kan se din sourcekode i funktion (en demo)

Mails der ikke overholder disse simple regler, kan vi ikke garantere deltager i konkurrencen. Derudover er der også nogle formelle krav til koden vi godt kunne tænke os at i overholdt. Der er mange der er dygtige til at skrive pæn og valid kode, så giv den lige lidt ekstra, og følg disse simple krav, så vi hurtigere kan bedømme jeres forslag:

Vær opmærksomme på hvilke krav vi stiller til koden, i form af hvad test maskinerne understøtter. Læs venligst både http://www.udvikleren.dk/konkurrencer/jul03.php og http://www.udvikleren.dk/thread.php?f=17&t=220. Bruges der ting ingen af maskinerne understøtter har vi desværre ingen mulighed for at bedømme forslaget på lige fod med andres. Derudover:

- Navngiv jeres insendte arkivfiler (.zip, .rar osv) <udvikler id>.<whatever>, fx 1425.zip
- Brug disse mySQL oplysninger: user: udv, pass: udv, database: udvikleren, host: localhost
- Præfix jeres mySQL tabeller med jeres udvikler id (f.eks. 1425_tbl_users)
- Kald jeres Access databaser <udvikler id>.mdb, fx 1425.mdb

Indtil videre har det meste af bedømmelsestiden på kodekonkurrencerne gået med at ændre i kode så database oplysninger passer, og ikke kommer i konflikt med andre indsendelser. Det er lidt spild af tid for os, og det gør også jeres ventetid længere.

Prøv at huske disse krav når i deltager, og bliv i øvrigt ved med jeres gode arbejde! Vi modtager mange flotte forslag, og det er som sagt virkeligt lækkert at se den store indsats i ligger i det! Fortsat god julekonkurrence :)

[Redigeret d. 04/12-03 00:05:00 af Kasper (TSW)]



Hej

Er det mig eller kan er den side hvor man kan se hvad vinder opgaven ser ud. Altså hvor man kan se hvem det er der har lavet vinder opgaven til julekonkurrencen.
Eks. hvis det er et script så vi andre kan se hvordan scriptet er blivet lavet og sådan noget ?

Findes den side her på udvikleren eller nej ? Hvis nej hvad med at få den lavet ?



Elsker altså når det er jul på udvikleren :)
KasperTSW, endnu et hit med de konkurrencer(bliver du aldrig træt :) ?)
// Kasper
»http://kaspertech.dk




Hey...

Smooth: Vi arbejder på at få alle forslag op, men som du måske kan gætte, er det et større arbejde. Vi vender tilbage på et senere tidspunkt omkring dette.

KasperTech:

>Elsker altså når det er jul på udvikleren :)

Yeah, det gør jeg også! Glæder mig næsten allerede til næste år - jeg kan næsten love at julekonkurrencerne kun bliver federe og federe for hvert år der går :)

>KasperTSW, endnu et hit med de konkurrencer(bliver du aldrig træt :) ?)

Hehe mange tak for de pæne ord! Jeg er dog unægteligt ikke den eneste der fortjener ros for julekonkurrencerne. De var nok aldrig blevet til noget uden mine trofaste co-admins, specielt Daniel og Thomas i dette tilfælde, der ligger mindst lige så meget arbejde i disse konkurrencer som jeg gør! Desuden er det værd at bemærke at det oprindeligt var Daniel der kom på ideen, og stod for langt størstedelen af arbejdet med det, sidste år :). Og jeg satser ikke på at blive træt lige foreløbig :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Hej KasperTSW,

Jep jeg er godt klar over at hvis I skulle have alle forslag op så havde i ikke andet at give jer til. Men det var nu ikke ALLE forslag som jeg tænkte på. Bare det forslag som har vundet.
Så er vi kun nede på at I skal have 24 forslag på efter 24 dage :) Og det skulle ikke være så en stor mundfuld.


M.V.Hilsen
Smooth
www.saucer.dk



Hej KasperTSW,

Jep jeg er godt klar over at hvis I skulle have alle forslag op så havde i ikke andet at give jer til. Men det var nu ikke ALLE forslag som jeg tænkte på. Bare det forslag som har vundet.
Så er vi kun nede på at I skal have 24 forslag på efter 24 dage :) Og det skulle ikke være så en stor mundfuld.


M.V.Hilsen
Smooth
www.saucer.dk



Jeps kunne være fedt!

//Mathias



Der er godt nok en fejl :D hvis man læser ude på forsiden af udvikleren.dk så står der at man skal kode et program af en art hvor julemanden kan svare tilbage på... trykker man læs mere. så kommer der noget frem med at man skal skrive den mest nørdet historie om jul... Hænger det sammen ???

/Kallesen

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤



t