God jul!

Tags:    udvikleren-info

<< < 12 > >>
Kære Udviklere, så er det ved at være jul må man sige :). Jeg håber at Udvikleren.dk har været med til at gøre jeres december måned lidt sjovere, og ventetiden lidt lettere. Vi har desværre selv haft lidt travlere i december end vi lige havde regnet med, og derfor er vi kommet lidt bagud med bedømmelserne af konkurrencerne. Vi beklager naturligvis meget, men jeg kan dog også afsløre at det har været lidt besværligt. Alle koder på forskellige måder, og ikke alle husker at inkludere de ting vi har brug for, for at bedømme jeres forslag. Men nok brok :)

Det har været et utroligt spændende år, og det har været en fornøjelse at arbejde sammen med jer. Udvikleren.dk har arbejdet sig op fra at være et mindre site, til i dag at indtage en flot anden plads i Chart.dk's programmerings kategori. Sitet er gået fra at ligge langt under det der engang var de foretrukne Udvikler sites, til nu at ligge langt over dem! Alt dette kan vi jo takke jer for, og jeg håber at I vil være med til at gøre Udvikleren.dk til et endnu bedre sted, i 2004. Jeg ser i hvert fald frem til at gøre mit for at opnå dette :). Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer allesammen, ønskes i af mig (Kasper (TSW)), samt alle jeres co-admins.



Jeg synes også det har været en rigtig dejlig måned med mange gode konkurrencer.
Det er ret sejt at Udvikleren.dk kommer over WebCafe, som ellers er et meget stort site.
Og rigtig glædelig jul og godt nytår :)
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959



Jeg har vist slået fast at udvikleren er rart og endnu mere rart når det er jul :)

Og at udvikleren skyder frem på chart-listen er endnu, bedre for så kan flere programmører og hvad dertil hører, komme og få hjælp/give hjælp.

Glædelig jul og et godt nytår ønskes herfra
// Kasper
»http://kaspertech.dk




Jeg vil i denne anledning gøre brug af muligheden for at rose Hr. Tanggaard for at have lavet dette site. Udvikleren.dk har sat mig igang med en masse ting, det har helt sikkert sat sit præg på min person, og min fremtid - og dette kun positivt.

Jeg glæder mig til fortsat at hjælpe Udvikleren.dk mange år fremad, så vi kan gøre dette fede community endnu mere hyggeligt og ikke mindst, endnu mere lærerigt.

Glædelig jul og godt nytår til alle brugere her på Udvikleren.dk :) (Og pas nu på jeres fingre ;))


--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin



Kære Udviklere, så er det ved at være jul må man sige :). Jeg håber at Udvikleren.dk har været med til at gøre jeres december måned lidt sjovere, og ventetiden lidt lettere. Vi har desværre selv haft lidt travlere i december end vi lige havde regnet med, og derfor er vi kommet lidt bagud med bedømmelserne af konkurrencerne. Vi beklager naturligvis meget, men jeg kan dog også afsløre at det har været lidt besværligt. Alle koder på forskellige måder, og ikke alle husker at inkludere de ting vi har brug for, for at bedømme jeres forslag. Men nok brok :)

Det har været et utroligt spændende år, og det har været en fornøjelse at arbejde sammen med jer. Udvikleren.dk har arbejdet sig op fra at være et mindre site, til i dag at indtage en flot anden plads i Chart.dk's programmerings kategori. Sitet er gået fra at ligge langt under det der engang var de foretrukne Udvikler sites, til nu at ligge langt over dem! Alt dette kan vi jo takke jer for, og jeg håber at I vil være med til at gøre Udvikleren.dk til et endnu bedre sted, i 2004. Jeg ser i hvert fald frem til at gøre mit for at opnå dette :). Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer allesammen, ønskes i af mig (Kasper (TSW)), samt alle jeres co-admins.


Ja, der er sket en hel del det seneste år, og det kan i høj grad mærkes. Der er sket en mange ting, heldigvis langt flest positive! Sitet er jo blevet kæmpestort, og det samme med IRC kanalen, #Udvikleren.dk, hvor jeg bruger det meste af min 'udvikler-tid' :). Jeg kan sadig huske de gode 'gamle dage', da vi var en 15-20 stk på kanalen, og der ikke var nogen særlig stor seriøsitet omkring det, og nu, hvor det er professionalitet og kvalitet der er vigtigst.

Og til sidst, Kasper Tanggaard fortjener megen ros! For at starte dette dejlige community, og for at vedligeholde det! Der har været mange nedture i tidens løb, men han har taget dem med oprejst pande, og vendt dem til opture. Tusind tak for det!

Glædelig jul, og et rigtig godt nytår! Jeg håber i alle vil komme godt ind i det nye år! Og jeg forventer naturligvis at vor kære community vil fortsætte sin udvikling!

! 1ub j00 www.udvikleren.dk ;)

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...



User
Bruger #80 @ 23.12.03 19:03
Kære Udviklere, så er det ved at være jul må man sige :). Jeg håber at Udvikleren.dk har været med til at gøre jeres december måned lidt sjovere, og ventetiden lidt lettere. Vi har desværre selv haft lidt travlere i december end vi lige havde regnet med, og derfor er vi kommet lidt bagud med bedømmelserne af konkurrencerne. Vi beklager naturligvis meget, men jeg kan dog også afsløre at det har været lidt besværligt. Alle koder på forskellige måder, og ikke alle husker at inkludere de ting vi har brug for, for at bedømme jeres forslag. Men nok brok :)

Det har været et utroligt spændende år, og det har været en fornøjelse at arbejde sammen med jer. Udvikleren.dk har arbejdet sig op fra at være et mindre site, til i dag at indtage en flot anden plads i Chart.dk's programmerings kategori. Sitet er gået fra at ligge langt under det der engang var de foretrukne Udvikler sites, til nu at ligge langt over dem! Alt dette kan vi jo takke jer for, og jeg håber at I vil være med til at gøre Udvikleren.dk til et endnu bedre sted, i 2004. Jeg ser i hvert fald frem til at gøre mit for at opnå dette :). Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer allesammen, ønskes i af mig (Kasper (TSW)), samt alle jeres co-admins.



OK - Så må det vist være min tur.

Da jeg i sin tid blev opmærksom på Udvikleren.dk (allmost fra begyndelsen), var det et lille indsnævret community - hvilket #Udvikleren.dk var i mindst samme grad. Der var de faste brugere på chatten, og som ny var det halvsvært at komme ind :) Men fuck det - Jeg har haft et par gode år på Udvikleren.dk efter og det er jeg glad for.

For et års tid siden, fik jeg en latterlig idé omkring nogle julekonkurrencer, hvilket så endte ud i at jeg fik en masse UP's, blev co-admin og, på trods af megen brok fra de "faste" på #Udvikleren.dk, fik jeg sørme også op på kanalen.

Det jeg har lavet for udvikleren.dk, har de færreste af jer formentlig bemærket, da jeg ikke rigtigt egner mig til at have så meget kontakt med jer brugere, har jeg primært haft kontakt til lidt sponsorer og sådanne ting.

De par gange jeg har haft kontakt til jer brugere, har de fleste af jer sikkert opdaget at mine pædagogiske evner desværre ikke egner sig til sådan noget, meeen - der er håb forude. Til sommer rejser jeg et år til Brasilien, og forlader jer derfor - formentlig allerede i foråret...

Men tak til jer alle - det har været, og forbliver, en fornøjelse at se Udvikleren.dk vokse!!

Glædelig jul og godt nytår til jer alle

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword



Hey hey!

Så skidt da - en enkelt kommentar kan man altid lige sætte :)

Jeg må også sige, at jeg er meget glad for dette site - jeg er næsten afhængig :) Faktisk næsten så meget, at jeg tjekker om der er sket noget på dette siter før jeg tjekker min mail :)

Jeg kom også til i næsten starten (UID 285). Der søgte jeg rundt på Google, da jeg ville lære PHP (godt valg :)). Jeg fandt så KasperTSW's artikler om PHP og MySQL. Det blev jo fremragende (trods artiklernes kvalitet :p) synes jeg selv, og dette site er primært, ud over php.net, det sted, hvor jeg har lært det. Og nu hjælper jeg så nogle andre med PHP. En overgang var jeg rigtig, rigtig træt af at være herinde, og havde endda besluttet, at jeg ville melde mig ud - ved ikke lige, hvorfor jeg kogte over, men mener det var noget med, at jeg ikke var ret gammel, og opførte mig lidt barnligt pga. sproget i en tråd, og jeg vist var blevet snyd for få UP :s Jeg er i hvert fald glad for, at jeg fik snakket med KasperTSW, der fik mig overtalt til at blive :)

Det er først inden for det seneste års tid, at jeg er begyndt på #Udvikleren.dk @ QuakeNet, og det er dælme nice :) Det har dog tidligere taget lidt overhånd, så der tog jeg også en lille pause for kort tid siden - men igen er jeg vendt tilbage :)

Men alt i alt - jeg er glad for dette site, da jeg vil tillade mig at sige, at det (næsten) er grunden til, at jeg har lært, og stadig lærer, PHP :)

Og som mansword omtaler sine pædagogiske ever, eller rettere: mangel på samme, så vil jeg da også lige kommentere disse: da jeg chattede med dig en af de første gang tror jeg det var tæt på jeg hadede dig som pesten (eller kolera - du bestemmer selv) :) Jeg kunne slet ikke lide dig, men jeg skulle lige lære at kende dig før jeg fandt ud af - at jeg stadig hader dig :p Nej, det er gas. Synes det er kanon, for selv om du siger, er det måske svært at se for "den normale udvikler", at du er en kæmpe resource for dette site, da du lægger mange kræfter i "marken" uden for selve sitet. Og dog: du har skrevet én enkelt artikel - om da Inforce blev host :)

God Jul alle sammen!

mikl-dk | mikl@mikl.dk



Så, nu kan jeg jo fortsætte med de rosende ord til udvikleren.dk, og til alle der er med til at holde det, for det ER virkeligt godt gået !! Men lige nu er jeg dødtræt, så jeg vil nøjes med lige at sige:

:D :D God jul og godt nytår til alle på udvikleren.dk !!! :D :D



I gør har har gjort et virkelig godt stykke arbejde!

Rigtig God Jul til alle her fra!





[Redigeret d. 24/12-03 00:19:21 af Peter Jensen]



Jeg vil ønske alle her på Udvikleren glædelig jul og tak for et godt år med mange oplevelser og udfordringer!

Hilsen Mark



jeg vil nøjes met at ønsker jer:

:D :D Glædlig jul og godt nytår!!! :D :D

-Thomas Christensen



<< < 12 > >>
t