SÅ er der julegaver!

Tags:    udvikleren-info

Julekonkurrencerne er nu overstået, og vi takker for jeres flotte indsats i løbet af de sidste 24 dage. Det har været sjovt at se jer kæmpe lidt for de lækre præmier vi havde fået skrabet sammen, og det er med stor glæde at de vil blive udsendt i løbet af de næste par uger. Som vi lovede var det ikke bare hver dag der kunne vindes præmier. Vi havde skam også lidt i godteposen til en lodtrækning, der skulle ske mellem dem der havde deltaget i løbet af måneden. Det er overstået nu, og jeg synes godt at jeg kan være bekendt at sige at det er blevet til en række ret flotte julegaver :). Udover de præmier i allerede har vundet, har vi nemlig trukket lod og fundet en bunke vindere, som i kan se lige her:

http://www.udvikleren.dk/konkurrencer/jul03_vindere.php

God fornøjelse med "legetøjet", og rigtigt godt nytår, ønskes i af Udvikleren.dk

[Redigeret d. 25/12-03 01:39:21 af Kasper (TSW)]



Jaaaaaaaaaa jeg vandt 256mb sdrom pc133 :d - weee lige til at smide i min server eller min mors comp ;d hvad jeg nu finder bedst :) tuuuusiiiind tak udv.dk - the real (nerd) community :)



LOl Chadi vandt 4 gange :S



Hvordan kan det engentlig være?



Hvordan kan det engentlig være?


Han var den der havde flest lodder :)

Brian vandt også * 4 + han har vundet to af dagene, så jeg tror han har fået flest præmier :D

Jeg syntes det var en rigtig flot konkurrence i havde fået lavet i år, noget jeg håber gentager sig i 2004 :) Virkelig seje præmier, jeg kan næsten ikke vendte til jeg får mine :D

-------------------------------------------
Geek by nature
Linux by choise
-------------------------------------------
---------Jesper aka Blackduck---------





[Redigeret d. 25/12-03 12:15:49 af Jesper Mikkelsen]



Mange tak skal der da lyde herfra... mon ikke min IntelliMouse Explorer 3.0 nu bliver degraderet til at være mus til min bærbare?

/Andreas Møgelmose

----
Don't take life too serious, you'll never escape it alive anyway.



Hvordan kan det engentlig være?

Han var den der havde flest lodder :)

Brian vandt også * 4 + han har vundet to af dagene, så jeg tror han har fået flest præmier :D

Jeg syntes det var en rigtig flot konkurrence i havde fået lavet i år, noget jeg håber gentager sig i 2004 :) Virkelig seje præmier, jeg kan næsten ikke vendte til jeg får mine :D

-------------------------------------------
Geek by nature
Linux by choise
-------------------------------------------
---------Jesper aka Blackduck---------





[Redigeret d. 25/12-03 12:15:49 af Jesper Mikkelsen]


HEhe.. jeg tror nu vi står lige :) JEg har også vundet 4 gange i lodtrækningen, og 2 gange i de andre dage :)
Så jeg har faktisk 3 webhoteller.. :S
Jeg synes det har været en fantastisk måned, og jeg glæder mig allerede til næste december :) ...

Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959



Da alle de andre i familien sagde: "vi glæder os til den 24 december" sagde jeg: "jeg glæder næsten mere til den 1.". Håber der bliver noget næste år. (Men det gør der jo nok =])




HEhe.. jeg tror nu vi står lige :) JEg har også vundet 4 gange i lodtrækningen, og 2 gange i de andre dage :)
Så jeg har faktisk 3 webhoteller.. :S
Jeg synes det har været en fantastisk måned, og jeg glæder mig allerede til næste december :) ...

Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959


Hvis du er intreserret i at sælge et af webhotelerne kan du jo skrive...

//Søren



Er julegaverne sendt eller?



nææ.. jeg har ikke fået endnu.. Der står at de bliver sendt i den kommende uge.. (24. Decemeber) Men der er ikke kommet noget endnu.. De kommer sikkert på et eller andet tidspunk..
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959



t