Underligt nyhedsbrev?

Tags:    udvikleren-info

<< < 12 > >>
Jeg har fået meldinger om at det nyhedsbrev der netop er udsendt i dag, opfører sig lidt underligt. Nogen brugere (har desværre ingen anelse om hvor mange) skulle efter sigende have modtaget den i ren tekst, i stedet for som HTML mail, hvilket jo unægteligt ikke ser særligt pænt ud. Jeg har selv modtaget det som det skulle se ud, og har også fået rapporter fra andre om at det har virket. Jeg har derfor ingen anelse om hvad der kan være gået galt. Der er ikke ændret i det script der bruges til at sende nyhedsbrevet ud, og det har før virket helt uden problemer, så det hele er meget mystisk.

Dem der har modtaget en "kikset" version af nyhedsbrevet, kan læse det her:

http://www.udvikleren.dk/news12.html

Jeg hører meget gerne fra folk der evt. har et godt bud på hvad der kan være gået galt, da jeg selv er lidt på bar bund lige nu.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Jeg har fået meldinger om at det nyhedsbrev der netop er udsendt i dag, opfører sig lidt underligt. Nogen brugere (har desværre ingen anelse om hvor mange) skulle efter sigende have modtaget den i ren tekst, i stedet for som HTML mail, hvilket jo unægteligt ikke ser særligt pænt ud. Jeg har selv modtaget det som det skulle se ud, og har også fået rapporter fra andre om at det har virket. Jeg har derfor ingen anelse om hvad der kan være gået galt. Der er ikke ændret i det script der bruges til at sende nyhedsbrevet ud, og det har før virket helt uden problemer, så det hele er meget mystisk.

Dem der har modtaget en "kikset" version af nyhedsbrevet, kan læse det her:

http://www.udvikleren.dk/news12.html

Jeg hører meget gerne fra folk der evt. har et godt bud på hvad der kan være gået galt, da jeg selv er lidt på bar bund lige nu.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hmm.... Jeg har slet ikke modtaget nogen?!?



-----
Nunc Tutus Exitus Computarus



Hmm.... Jeg har slet ikke modtaget nogen?!?


Har jeg heller ikke :/ (det er ellers sjovt at læse nyhedsbrevet)

// Kasper

[Redigeret d. 12/04-04 15:24:19 af KasperTech]



Heller ikke.

Nu har jeg læst nyhedsbrevet. Men er det ikke lidt personligt? Jeg mener du taler om dig selv og ikke disideret om selve udd.dk.

Men fint nok.
Og man må da også takke dig for det arbejde du laver her på udd.dk (udd.dk = www.udvikleren.dk).

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk


Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...

[Redigeret d. 12/04-04 16:39:41 af Shafh]



>Heller ikke.

Har du ikke fået nyhedsbrevet eller blev det ikke vist ordentligt, eller hvordan?

>Nu har jeg læst nyhedsbrevet. Men er det ikke lidt personligt? Jeg mener du taler om dig selv og ikke disideret om selve udd.dk.

Den øverste del reserverer jeg som regel til det jeg har lyst til at skrive om. Nogen gange er det direkte relateret til Udvikleren.dk, andre gange er det lidt mere personligt/generelt, og kun indirekte relateret til Udvikleren.dk. Det har dog altid at gøre med emner der på den ene eller anden måde er "relevant" for dem der bruger Udvikleren.dk, som fx i dag hvor jeg forsøger at skrive om noget der sikkert er en del Udviklere der kan forholde sig til.

>Og man må da også takke dig for det arbejde du laver her på udd.dk (udd.dk = www.udvikleren.dk).

Selv tak :)


Til dem der ikke har modtaget det endnu: Tjek jeres Kontrolcenter og se om i har slået nyhedsbrevet til eller fra. Hvis ikke det er kommet endnu, vil jeg tro det dukker op senere, hvis i ellers har det slået til :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Nu har jeg læst nyhedsbrevet. Men er det ikke lidt personligt? Jeg mener du taler om dig selv og ikke disideret om selve udd.dk.


Har også modtaget det som tekst men da jeg så overskriften "underligt nyhedsbrev" tænkte jeg mere på indholdet må jeg sige. At man har programmeret og hygget sig med kæresten i weekenden er da fint nok, men det er ærlig talt uinteressant.. Beklager..

Jeg ved alt om alt!



Jeg har også fået det, og det virker fint! Al HTML kommer med, og det ser godt ud!
Det kan være at de har slået HTML fra, i deres email program! Så længe du ikke har ændret i dit script, ligger problemet nok ikke på udv.dk's side!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Jeg har også fået det, og det virker fint! Al HTML kommer med, og det ser godt ud!
Det kan være at de har slået HTML fra, i deres email program! Så længe du ikke har ændret i dit script, ligger problemet nok ikke på udv.dk's side!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959


Jeg har også fået det.
og det virker også fint hos mig.

Mvh.
Thomas Christensen
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41



Hejsa,

>Har også modtaget det som tekst men da jeg så overskriften "underligt nyhedsbrev" tænkte jeg mere på indholdet må jeg sige. At man har programmeret og hygget sig med kæresten i weekenden er da fint nok, men det er ærlig talt uinteressant.. Beklager..

Så tror jeg lidt du har misset pointen min "beretning". Det er muligt at første del er for personlig, det skal jeg ikke kunne udelukke. Mit egentlige budskab kommer dog kort efter, nemlig omkring det at lære nyt, at tage sig tid til det osv, samt nogle generelle kommentarer omkring det at lære ASP.NET, som jeg finder interessant.

Det er med vilje at første del af nyhedsbrevet er lidt personligt, da jeg synes at det giver Udvikleren.dk et hyggeligt image, når ikke det hele går på hvilke artikler der er kommet osv. Hvis det er for meget, må i sige til, så vil jeg forsøge at ændre det :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Siden det nu er hans side med der tilhørende nyhedsbrev, synes jeg også bestemt at KasperTSW er enerådig til at skrive hvad han vil i det nyhedsbrev. Selvfølgelig er det rart med konstruktiv kritik, det mener jeg i hvert fald og mon ikke KasperTSW også gør dette ?, men alligevel nu har han skrevet hvad han lavede i dette brev og som han selv skrev, så er det ikke i hvert nyhedsbrev han beskriver sin egen ferie vel?

// Kasper



Hvis det er som i linket det skulle se ud vil jeg sige, at jeg har modtaget det halvt i HTML. Men det har jeg så altid gjort. Der er et billede i toppen, og nogle steder med fed skrift. (I øvrigt er reklamen der ikke)

---------
Her modtaget den i HTML, men uden CSS og uden JavaScript

[Redigeret d. 12/04-04 19:50:21 af Jesper Kristensen]



<< < 12 > >>
t