Tråde lukket - UP fordelt

Tags:    udvikleren-info

Den 25/10-2005 gik vi i gang med at lukke de tråde som I har glemt at lukke. Det var min plan at vi skulle have lukket alle dem der var over en måned gammel, men det viste sig hurtigt at være en NOGET større opgave end forventet. Samtidig er det, som de fleste nok kan forestille sig, et ekstremt kedeligt stykke arbejde. Vi blev derfor ikke færdige. I dag syntes jeg dog at det skulle være. Jeg har personligt brugt næsten hele dagen på det her (samt fået lidt hjælp ude fra), men nu skulle alle forums være så godt som "clean", dvs. ingen tråde der er meget mere end en måned gammel. Jeg vil droppe alle formaningerne om at I skal huske at lukke jeres tråde, og hoppe direkte til det interessante, nemlig statistikken :)

Den 25/10 blev der lukket 433 tråde, og 26.832 UP blev fordelt. I dag blev der lukket.. og hold nu godt fast: 1.056 tråde, hvilket resulterede i at 51.435 UP blev fordelt til en masse flittige forumpostere. Det giver sammenlagt 78.267 UP - det er da en ganske pæn mængde! Jeg håber at I allesammen nyder jeres nyfundne rigdom :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

[Redigeret d. 19/01-06 22:25:47 af Kasper (TSW)]



Rart at se at der endelig sker noget, men nu en af de tråde i har lukekt i dag "Denne tråd er lukket pr. 19-01-06 14:16" bad jeg en co-admin om at få lukket d. 11-08-04 09:49.

Men rart at se at der er sket noget.
Nu er forumet til at overskue igen ;)

-Thomas



Wow... bonus.
Så er de gamle data vel også klar til at blive eksporteret til det nye site? :)



Tak!



Whoa! Tror naesten jeg har faaet 1000 UP :D


-----------------------------
Jonas (Decko)
http://decko.1go.dk/blog



God ide...
Kasper! Hvis det ikke allerede er lavet, kunnet det så ikke være en ide at lave en funktion som automatisk lukker 1 månede gamle forums, på den nye side?

Alle de mange åbne tråde for siden til at blive alt for stor! - og sommetider også langsom at loade!


Men det er kanon dejligt :D
Glæder mig KANON meget til den nye side!



Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world



Til Kasper.

Jeg tror det er tid til at Udvikleren.dk kommer ind i det nye år, så når du har tid så ændre lige bunden af Udvikleren.dk så der står:

© Kasper Tanggaard 2003-2006

og ikke:

© Kasper Tanggaard 2003-2005


Ellers er det et fantastisk forum!



Hej Morten,

>Jeg tror det er tid til at Udvikleren.dk kommer ind i det nye år, så når du har tid så ændre lige bunden af Udvikleren.dk så der står:

Hehe, jeg fornemmer at det her er ekstremt vigtigt for dig, eftersom at du nu har skrevet det til mig 3-4 forskellige steder. Jeg havde egentlig tænkt mig bare at vente til det nye site kommer op, da det har det "rigtige" copyright årstal, men jeg fornemmer ligesom at det her er lidt for vigtigt til at vente, så jeg har rettet det nu ;)

>Ellers er det et fantastisk forum!

Mange tak, det glæder mig at høre :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Hej Morten,

>Jeg tror det er tid til at Udvikleren.dk kommer ind i det nye år, så når du har tid så ændre lige bunden af Udvikleren.dk så der står:

Hehe, jeg fornemmer at det her er ekstremt vigtigt for dig, eftersom at du nu har skrevet det til mig 3-4 forskellige steder. Jeg havde egentlig tænkt mig bare at vente til det nye site kommer op, da det har det "rigtige" copyright årstal, men jeg fornemmer ligesom at det her er lidt for vigtigt til at vente, så jeg har rettet det nu ;)

>Ellers er det et fantastisk forum!

Mange tak, det glæder mig at høre :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster


Kommer der snart en ny udmelding omkring den nye side? Jeg tror vi er mange der havde regnet med at den kom i december :)



Kommer der snart en ny udmelding omkring den nye side? Jeg tror vi er mange der havde regnet med at den kom i december :)


Fra #udvikleren.dk:

<KasperTSW> Jeg satser på mindre end en måned :)

--
Blog:
http://www.sigkill.dk/blog

[Redigeret d. 22/01-06 11:57:22 af Troels Henriksen]



Kommer der snart en ny udmelding omkring den nye side? Jeg tror vi er mange der havde regnet med at den kom i december :)


Fra #udvikleren.dk:

<KasperTSW> Jeg satser på mindre end en måned :)

--
Blog:
http://www.sigkill.dk/blog

[Redigeret d. 22/01-06 11:57:22 af Troels Henriksen]


glæder mig :D men kan vi få at vide hvad der mangler?
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------
tjeck lige http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=18 hvis du vil hjælpe med at lave et godt spil!



t