Windows kører nu på Mac

Tags:    it-nyheder

I et par dage har billeder af Windows Xp, der kører på en ny Intel Mac floreret på nettet. Og billederne taler sandt - metoden er bekræftet og præmien udbetalt.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25948



Vildt. Men man kan vel regne med at det vel ikke er så brugbart. Jeg har forstået at Apple ikke er glad for denne udvikling, og så vil apple vel heller ikke tillade at firmaerme som laver MAC computerne giver Windows drivere med købet af computeren. Har jeg ikke ret?
Så det må være et helvedes arbejde at installerer, og det bliver vel først interesandt når nogle nørder begynder rigtigt at lave drivere og utilities til Windows på MAC?

Der skal ske en masse før før folk vil begynde at bruge det, men ellers tror jeg at der er ideer i det. MAC har jo det flotteste design. Og så er det jo ulovligt og skide svært, for almindelige folk.

Jeg tror det ender ligesom de folk der begyndte at installerer Linux på Xbox 1. Det var nu også sjovt, og man fik en kanon pc for ingen penge. Og så var det faktisk heller ikke så svært. Men det blev stadig ikke nogen enorm succes hvilket Microsoft jo er meget glade for. ;)



Jeg hved det ikke, men det fattede mig lige ind at hvis man kan kører Windows på MAC, kunne man så ikke forestille sig det omvente. Altså Mac på Windows. Der er jo lidt flere som har en pc :D



Indlæg senest redigeret d. 19.03.2006 22:48 af Bruger #5097
t