Falske Nokia-telefoner opsnappet i Helsinki

Tags:    it-nyheder

Mindst 1600 falske Nokia-telefoner blev i sidste uge beslaglagt af de finske toldmyndigheder, skriver avisen Helsingin Sanomat.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=26046



Hvem gider dov have en falsk Nokia-telefon? Jeg fatter ikke engang dem som vælger at købe en Nokia-telefon...Alle ved da at Sony Ericsson er det eneste rigtige ;) Men hver person har sin smag ;)



Indlæg senest redigeret d. 28.03.2006 18:58 af Bruger #8254
Hvem gider dov have en falsk Nokia-telefon? Jeg fatter ikke engang dem som vælger at købe en Nokia-telefon...Alle ved da at Sony Ericsson er det eneste rigtige ;) Men hver person har sin smag ;)


Undtagen dem der måske tror at der er en risiko ved at bruge telefoner der stråler meget og som har læst diverse tests. Sony Ericsson klarer sig temmelig dårligt (gjorde de for 1 år siden da jeg kiggede på det).
Jeg tror nok LG er et bedre valg hvis man vil have en telefon der overholder internationale grænseværdier for stråling.



Jeg er også lidt en fan af Sony Ericsson, mest pga. designet dog, de 2 SE telefoner jeg har er ikke helt så gode som jeg ville ønske. Og Morten Johansen, til de spørgsmål om falsk Nokia-telefoner kan du jo så spørge dig selv: hvor mange gider købe falske gucci-tasker??



Og Morten Johansen, til de spørgsmål om falsk Nokia-telefoner kan du jo så spørge dig selv: hvor mange gider købe falske gucci-tasker??


Selvfølgelig er vil der altid være nogle som er interesseret i falske vare! Men da jeg personligt aldrig ville have en mobil telefon som på et hvert tidpunkt kunne finde på at går i stykker og jeg så ingen garanti har, ville jeg aldrig købe falske mobiler!

False vare (kopi vare) har det med at være "Made in China" prudukter og de er for det meste skrøbelige!



t