Rygte: iPod med Bluetooth

Tags:    it-nyheder

En iPod med Bluetooth-teknologi. Det skulle ifølge rygter være det næste træk fra Apple.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=26189



Lyder fanme smart. Men man får nok endnu flere problemmer med piratkopiring. For hvad skal man nu gøre hvis kopiringen ikke foregår over nettet men at alle så bare overfører musikken igennem iPods (altså hvis den nye ipod understøtter kontakt mellem ipod og ipod)

Kender 5 der har/haft en ipod (ink. mig selv) 3 af de ipods gik i stykker (ink min). De fleste på grund af deres meget følsomme harddiske. De 2 andre bruger dem lystigt.

Er nysgerrig: Hvor mange kender i der ejer en iPod og hvor mange af dem er gået i stykker.

Tror nemlig det er et højt tal på grund af at de ikke bruger ram (undtagen Nano, men den har så bare en dårlig skærm)



Ligemeget hvad tror jeg ikke at bluetooth ville på nogen måde overtage piratkopieringen der foregår over forskellige p2p på nettet, da bluetooth kun har mellem 1 og 100 meters rækkevidde (med mindre man sender over en stor radioantenne, og så er det jo rimelig nemt at spore). Og hvis man skal være så tæt på hinanden, er det jo meget nemmere (og hurtigere) at dele over lan eller lign. crossed forbindelser.

Kender til et par stykker med iPod, dog ingen der direkte er gået i stykker. Kun meget ridset skærm og lign.



En af mine venner havde en som var købt i USA som gik i stykker. Det var vist pga. den danske strøm. Ellers kender jeg ikke nogen der har haft problemer.



t