EU-strid truer Vista

Tags:    it-nyheder

Microfts retslige kamp mod EU kan resultere i yderligere udsættelser af Windows Vista.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=26403



hold da kæft microsoft bliver da ved med at fucke op ang vista :S



Tja, det er jo ikke kun micro$oft's skyld.

Men jeg gider nu ikke det Vista noget. Jeg skal alligevel have sat mit system 100% over på Linux inden længe :)



Tja, det er jo ikke kun micro$oft's skyld.

Men jeg gider nu ikke det Vista noget. Jeg skal alligevel have sat mit system 100% over på Linux inden længe :)


:(..jeg vil også have linux...men så kan jeg ikke game :S



Joooh, hvis du skaffer dig en Windows emulator ;)



Well, ved nu ikk om jeg vil give Microsoft hele skylden ...

Self. har de en stadigt stigende "monopal status".. men for helvede det..

Undskyld de laver en række programmer til deres eget produkt, der er så godt integreret at det gør ens hverdag meget meget meget nemmere end at man skal til at installere en masse pis-programmer som alligevel aldrig vil opnå samme integrering i Windows ....

Microsoft burde bare lave flere udgaver,
én til os der vil ha deres integrerede programmet, og en hvor du har kernen & en simpel explorer.exe ... DONE!

Så må EU fandme droppe deres pis :)



jeg ser frem til den dag Windows bliver frigivet under GPL ;) Damn, hvor ville verden træde ind i en ny æra. Prøv at forestille jer nogle utopiske OS'er der kunne blive skabt, ved at kombinere det fede fra Linux, med det fede fra Windows? :D



Ja hel klart. Lad os endelig udgive MS under GPL, så vi har et produkt... Hvor fanden er jeres "Frihed til at vælge" blevet af? Jeg vil have en Vista, jeg vil have en XP, jeg vil have en Gentoo, Jeg vil have en Debian (og alle dens familier), jeg vil have en BSD, jeg vil have en freeBSD etc etc etc. GIV MIG ALT!!! Jeg vil kunne hente alt, jeg vil kunne have en dokumentation så jeg kan sætte mig ind i alt, jeg vil have et system til alt. Et system der er blevet sat (eller hvor man selv gøre det) specielt til et formål. Frihed til at vælge. Giv mig det. Hader EU for at bremse dette.



Joooh, hvis du skaffer dig en Windows emulator ;)


Ja...men kører de så godt?? Har nu hørt at cedega (eller sådan noget) skulle virke??



De emulatorer er noget være bras. Ihvertfald i mine øjne.



t