Simpelt loginsystem med MySql.

Tags:    php

Hejsa, jeg er sikker på at dette spørgsmål har været fremme mange gange.

Men det er tit en masse forskellige forslag der kommer ..

Så vil gerne havde på det rene hvordan sådan et laves simpelt (Det skal self. være sikkert).

Nogen der har lidt kode jeg må se og få en forklaring på :)

MvH. Bjoler

3 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
en søgning i php-forummet her på udv.dk giver alene 43 hits... Prøv at kigge dem igennem en gang... Det var sådan jeg lærte at lave det hele... Det er jo egentlig simpelt hvis man selv vil tage sig tiden til at lære det :)

Hejsa, jeg er sikker på at dette spørgsmål har været fremme mange gange.

Men det er tit en masse forskellige forslag der kommer ..

Så vil gerne havde på det rene hvordan sådan et laves simpelt (Det skal self. være sikkert).

Nogen der har lidt kode jeg må se og få en forklaring på :)

MvH. Bjoler

Altså umidlbart ville jeg sige du bare skulle starte med at lære php stille og roligt...
Så kommer det hele med tiden :)
Ellers tror jeg da faktisk at hvis du søger lidt rundt her at du nok skal finde noget... ellers hent noget færdigt hvis du ikke gider at sætte dig ind i sproget.

det at downloade noget færdigt er faktisk en god start til sproget. Først og fremmest er der en installationsfase, hvor de mest grundlæggende termer simpelthen er obligatoriske. Så snart man har lært DEM, forstår man meget bedre tingene, når man selv begynder at lære dem. Det at have visual confirmation på hvad tingene kan gøre, og selv kunne sætte det op, er klart et godt kickstart. Så det kan jeg kun være enig i.

Køb/lån på biblioteket, "Start på PHP" af Thomas G Christensen. Via den lærte jeg alt hvad jeg skulle. Resten har jeg læst mig til her på forum.

t