Kan i lave dette program til mig??

Tags:    c++ xml

Jeg ville lige spørge om der var nogen der kunne lave eller hvert fald hjælpe mig med at lave dette program: Programmet skal være som en hastighedsbegrænser til en opkobling, det skal være et lille simpelt program, man skal kunne vælge hvilken opkobling man har (alle TDC modellerne f.eks. 256/128) Så skal der være et felt eller en config fil hvor man kan skrive disse oplysninger ind og som programmet så skal udføre: Max download speed i KB/sek, Max Upload speed i KB/sek og så gerne en autostartup 0/1 så programmet kan boote automatisk ved startup. Programmet skal ligge på hver klient i et netværk, og klienterne skal selv kunne regulere ved hastighederne, så der er ikke brug for en central server til at styre hastighederne. Håber på at der er nogen der vil påtage sig den svære opgave, hvert fald sige mig om det kan lade sig gøre.

Spørgsmål mailto: JacobJensen2001@hotmail.com

Mange tak på forhånd.

Mvh. ZwordFish (Jacob Jensen)



1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hay
Jeg tror godt jeg kan lave programmet, men har ikke tid. Du bør nok tage et kursus omkring omnet på DTU eller Teknikum, eller andet steds. Tror du kan finde meget hjælp på nettet.

Best Regaards
Janus S. Andersen

Programmet er ikke så nemt at lave, uden at læse om teknologierne.... Men sjovt sp...


*** Livet er smukt ***



t