Nye URL's

Tags:    udvikleren-info

<< < 123 > >>
Jeg har implementeret lidt URL rewriting på siden, så en del af adresserne ser lidt pænere ud. Det drejer sig, indtil videre, om adresser til forums, tråde, artikler, teknologier og brugere. Gamle links vil stadig fungere, men I må meget gerne fortælle mig hvis I finder steder på sitet hvor den gamle måde bruges, da jeg gerne vil have at det er nogenlunde konsistent :)

Hvad synes I om det? Det pynter da lidt, synes jeg :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Det ser ganske lækkert ud. Kommer nok mest til at bruge det at kunne gå ind på en teknologis forside, ikke så meget til den enkelte tråd. Men det da uden tvivl pænere ud ;). De gamle URL 's bliver brugt når man trykker Rediger.

Edit: er de nye urls grunden til udv hele siger der opstod en fejl når jeg poster?



Indlæg senest redigeret d. 04.10.2006 15:57 af Bruger #3275
Hej Jonas,

Den skulle helst ikke melde fejl - hvornår og hvor sker det, siger du?

Mvh.

Kasper (TSW)



Okay, det fandt jeg så ud af da jeg selv forsøgte at quickposte :). Prøver lige igen.

Edit: Det virker vist lidt bedre nu :). Finder I lignende fejl må I endelig sige til, med så mange detaljer som muligt.

Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 04.10.2006 16:24 af Bruger #1
Jeg kan ikke komme ind i min indbakke. Jeg bliver sendt til fejlsiden

EDIT: nå nu kan jeg igen



Indlæg senest redigeret d. 04.10.2006 16:25 af Bruger #8162
Jeg var ved at læse nyheden om konkurrence hvor man skal skrive en artikel. Da jeg trykkede på linket til side nummer 2 kom den med fejlen: bad Request.
Linket til siden er http://udvikleren.dk/Thread.aspx/25/17585/&p=2

Søren



Søren, godt set - den burde være fixet nu (altså linket - ovenstående adresse er stadig ugyldig) :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Ja det virker nu :)



Jeg får ofte en Bad Request fejl, når jeg går ind i forum beskeder. Det er typisk når der står en last i linket.


edit: også lige da jeg postede denne... link: http://www.udvikleren.dk/Thread.aspx/25/17982/&p=last



Indlæg senest redigeret d. 05.10.2006 09:18 af Bruger #2796
Hey Jimmi,

Mht. posting så skulle det gerne fungere lidt bedre nu :)

Hvor finder du de link du snakker om, med p=last på? Det burde nemlig kun være meget få steder de fandtes, og de skulle gerne være rettet alle sammen nu, så hvis det ikke er tilfældet, så må I endelig sige til :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 05.10.2006 13:25 af Bruger #1
Hey Jimmi,

Mht. posting så skulle det gerne fungere lidt bedre nu :)

Hvor finder du de link du snakker om, med p=last på? Det burde nemlig kun være meget få steder de fandtes, og de skulle gerne være rettet alle sammen nu, så hvis det ikke er tilfældet, så må I endelig sige til :)


Jeg fik en, da jeg ville lave et "svar" i denne post... og der kom den så med den før omtalte bad request.



<< < 123 > >>
t