lave 2 ranks login

Tags:    php

<< < 12 > >>
jeg har en fin login, er det nemt at bygge et 2 ranks system oveni, hvis det er angiv link;)

Jeg skal have bruger login og admin:) da det er et cms system jeg er ved at sammensætte

afse

Du kan jo bare have et felt i databasen der hedder admin. Hvis denne er sat til 1 hos en bruger, er han admin og vil derfor optræde som admin på forummet. Hvis du altså laver koden til det :D

hjælpe med at lave koden plz;) er ikk expert til php overhovedet ikke

Du skal i din MySQL database oprette i brugerdatabasen, et felt som hedder admin. Så skal, hvis en bruger er admin, stå 1 i det felt hos en bruger, eller 0 hvis han ikke er.

Så kan du i dit forum lave en kode som går ind og tjekker om personen er admin. Er han det, vil der stå Admin under hans navn. Dette gøres ved hjælp af denne kode (bare et eksempel - i dette tilfælde med hjælp fra sessions).

Fold kodeboks ind/udKode 

Så går jeg ud fra at du også vil give adgang til admin panelet hvis du står som admin. Dette kan gøres på følgende måde. Nu starter vi med koden der skal stå i forum oversigten (eller hvor du nu vil have den);

Fold kodeboks ind/udKode 

I admin panelet skal følgende kode så stå i toppen.

Fold kodeboks ind/udKode 

lyder godt:)
det der session virker godt hvis det er MySQL og php jeg bruger:/
Så skal jeg til at lege med at få tabel i MysQL med admin og det der:/
kommer aldrig til at virke men skal da prøves

kan jeg os lave sådan at en "Slet tråd" kun kan ses af admins? er det det du viser i

Fold kodeboks ind/udKode 

du kan godt se jeg er totaly skod til php;)

Ja det kan du godt. Jeg laver lige koden til dig her

Fold kodeboks ind/udKode 

har du lavet hele koden så jeg bare kan sætte den direkte ind uden at lave om?:D

se MySQL tabelen så er den her;)

Fold kodeboks ind/udKode 

skal det så være noget med

Fold kodeboks ind/udKode 

noget i den retning?:D

<< < 12 > >>
t