16-årig slår verdensrekorden i sms

Tags:    it-nyheder

En 16-årig pige fra Singapore har slået verdensrekorden i sms. På blot 41,52 sekunder formåede hun at skrive 160 tegn.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29000



Mon det ikke er en stavefejl? Prøvede lige og jeg kan skrive 140 tegn (og ja det var tekst ikke bare en masse a'er ;)) på samme tid, og jeg skriver ikke særlig mange sms'er.



Der står at man skal skrive: "The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human."

Så det gælder vel ikke når der er stavefejl?:)



Ja ok :P



Syntes nu også den tekst er rimelig svær (især når man kun har dansk ordbog i mobilen :D, men også selvom den er på engelsk.

Mange ordne er lange. Det tager eks. meget længere tid end at skrive:
"Hej, jeg hedder Theis og jeg kan godt lide min mobil. Jeg er utrolig hurtig til at skrive beskeder og bør kunne slå hende der pigen"



Shafh: Du skal desuden skrive teksten uden ordbog ;)



Det er løgn? :D Ja så er det sku godt gået. Og så tror jeg heller ikke at jonas har slået den fra ;)

Hvor har du fundet ud af det? Syntes ikke det står i nyheden?



Det er eddermanme godt klaret mann... Bare den første linie tog længere tid at skrive (uden ordbog)...

Nogen der ved om det er en kendt tekst de skal skrive, eller om det er noget hun fik stukket i hånden da det skulle testes... For det er satme hurtigt skrevet :P



Altså min nokia 3310 kan ikke engang følge med hvis man skriver i sådan et hurtigt tempo ;)



t