Kritikken hagler ned over Google Video

Tags:    it-nyheder

Et fransk tv-firma forlanger en millionerstatning fra Google. I Italien har politiet indledt en efterforskning mod Google-ansatte.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29163



I teorien er de jo ren faktisk ret. Google video er fyldt med ulovlige musikvideoer, hjemmevideoer med ulovlig baggrundsmusik, ulovlige serier og tv-programmer. Så jeg kan da godt se at de bliver sure. Men jeg mener da ikke man kan anklage google for det. Ligger ansvaret ikke mere hos personen som uploadede filmen?

Men på den anden side er alle de ulovlige ting på google video vel også det vi alle elsker siden for ;). Jeg tror ikke google ville have så stor succes som de har, uden ulovlige film. Jeg bruger vært fald tit google video til at høre musikvideoer og mere ukendte koncertoptagelser af bands.



Findes der egentlig alternativer hvis man har nedlagt veto mod YouTube og Google?



Findes der egentlig alternativer hvis man har nedlagt veto mod YouTube og Google?


Ja hvis det var mig der havde spurgt om det, ville svaret "Google (ffs) (!)" uden tvivl være givet inden for ganske kort tid.
Men... nå...
Alternativer / ekvivalenter... det findes vel? Yahoo, msn, metacafe og selvfølgelig flere endnu.



Nu er det ikke søgemaskiner jeg søger, men videotjenester. Jeg er med i betatesten til MSN Soapbox, og det ser fint ud indtil videre. Selvom jeg næppe kommer til at bruge det særligt meget, da jeg primært holder mig til OSS ting og sager.



Indlæg senest redigeret d. 28.11.2006 18:03 af Bruger #8223
t