Iran blokerer YouTube

Tags:    it-nyheder

Iran har lukket for adgang til flere af verdens mest populære websites, heriblandt YouTube og Amazon.com.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29253



Igen og igen vil jeg realiterer til bogen 1984. Man prøver at dække indskrænke informationer fra udlandet og gør alt for at undgå den minste kriminalitet, selvom det betyder at man skal afskærer store dele af borgenes valgmuligheder.

Fuck hvor er jeg glad for jeg ikke bor i Iran med sådan en regering - selv om Danmark sku ikke er utrolig meget bedre!



>Fuck hvor er jeg glad for jeg ikke bor i Iran med sådan en regering - selv om Danmark sku ikke er utrolig meget bedre!

Hvis du virkelig mener det, så har du tydeligvis ikke sat dig særligt godt ind i hvordan Iran bliver kørt som land. De to regeringer, hvad end man måtte mene om den nuværende danske regering, kan på ingen måde sammenlignes :)

Mvh.

Kasper (TSW)



De to regeringer, hvad end man måtte mene om den nuværende danske regering, kan på ingen måde sammenlignes


Nej da. For heldigvis har vi i Danmark en opposition der kan holde regeringen nogenlunde stangen inden det kommer så vidt. -- Og det er ligegyldigt om det er Socialkammeraterne eller Venstre der sidder på posten.

Et sundt samfund har brug for både hystader og kynikere, der kan holde hinanden i skak. Et samfund som Iran har kun den ene af delene, og så er det, det går helt galt.



t