Fejl ved login - Svar hurtigt !

Tags:    php

Hej..

Jeg har leget lidt med denne kode men nu virker den ikke blandt andet virker det ikke med at den kan kende forskel på statuser!

Og så fucker designet nogen der kan hjælpe mig :)

Det ville evt. hjælpe med lidt kode :)

Men det er det hele !

"leget lidt med _denne_ kode" hvilken kode snakker vi om ?

Men det er det hele !

Så er det nok derfor det ikke virker :P

Sry glemte at poste den her er den:

Fold kodeboks ind/udKode 

Sry er en torsk :P
Tjek evt. selv systemet: www.Team-SMG.dk

Det er kun når man logger ind det fucker !

Indlæg senest redigeret d. 07.01.2007 15:29 af Bruger #8884
Ved at kigge på dine tidligere tråde kan jeg se jeg allerede har sagt at en test på
if(var=="string" || "string")
altid er sandt så længe den sidste string ikke er tom, og at jeg sagde hvordan du skulle skrive det.
Så her er en lille test kode
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis hvad jeg siger er sandt udskriver den 2 gange sand ellers udskriver den falsk og så sandt.

I øvrigt burde du lukke dine tråde og give dine point til dem der svarede hvis ingen gav dig et ordentlig svar så til dig selv

Mener du ?

Du siger at du har leget lidt med PHP koden - men du siger ikke hvor henne.. Okay blandt andet virker nogle statuser ikke længere. Men har du ikke været i stand til at indsnævre det en smugle nærmere?

Svar hurtigt!!! Det er jo ret svært når problemet ikke er ordenligt deffineret.

En af de vigtigste ting ved at kode er at kunne beskrive det man ønsker kodet. Hvis man ikke kan det kan man lige så godt opgive at kode det for så forstår man det ikke selv.

Det at kunne beskrive problemet bliver KUN mere nødvendigt når man ber om hjælp fra andre!

Jeg vil meget gerne hjælpe - men en lille smugle initertiv fra dig ville ikke skade.

OG, hele sætninger er også ofte en fordel når man skal formulere sig.

t