IE og Firefox blotter harddisken

Tags:    it-nyheder

Huller i Internet Explorer og Firefox kan få browseren til at vise vigtige filer for andre.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30014



Jeg kunne ikke få det til at virke i min FF 2.0.0.1. Men det skal sikkert nok passe at det virker...eller noget.



Kunne heller ikke få noget til at ske i FF, hverken 1.5 eller 2.0 - IE versionen derimod, virkede :P



Jeg kiggede lige i sourcen og saa at de brugte keycodes til at finde de rigtige bogstaver. Saa jeg skiftede tastatur layout til amerikansk. Der fik jeg den til at skrive c: |boot.ini (uden mellemrum) men dette virkede selvfoelgelig ikke. Det kan dog vaere de bare har tastet den forkerte keycode ind.

Edit: satans smiley :D



Indlæg senest redigeret d. 14.02.2007 09:43 af Bruger #3275
hmm hvad kan informationer om boot.ini bruges til? Se hvilket os de bruger? :S



Virkede ikke i Firefox, men i IE 7 fik jeg en visning af min boot.ini fil



Det virker fint i IE 7.

boot.ini er vel bare et forsøg. Gad vide om dette exploit kan bruges til at få fat i NetBank oplysninger? Eller andet godt...



Hvis teksten der indtastes er langt nok, kan det vel i teorien bruges til at få fat på lige præcis det man vil?



Jeg kan ikke få det til at virke i FF, har ikke testet i IE7, af den simple grund at jeg ikke har den på denne PC...

Derudover, så er dét jo kun et problem hvis man bruger det forældede OS Windows [/humor]



t