Windows Vista sælger ikke så godt som XP

Tags:    it-nyheder

Windows Vista sælger mindre end halvt så godt, som XP gjorde i samme periode efter udgivelsen.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30077



Nu er det måske også bare mig, men mig bekendt har Vista ikke nært så mange nyskabelser der retfærdiggør en øjeblikkelig opgradering, som XP i sin tid havde. Men dette bliver nok ændret det øjeblik vi får DX10.



Tror også XP var så nytænkende sammenlignet med Win95, 98 og 2000 som jo alle meget ligner hinanden, udover at 2000 selvfølgelig bygger på NT teknologi, ligesom XP. Men tror uden tvivl da også at Vista i sidste ende vil være en succes, men tror bare at systemskravende denne gang gør at skiftet til Vista vil være tydigt langsommere end skiftet til XP. Udover det tror jeg også XP's succes skyldes at ME og 2k ikke var de mest succesfulde OS. Mange kørte jo stadig 98 istedet for de nyere, hvilket måske har gjord at man har været meget mere trængende efter et nyt system da XP udkom. Men har ikke undersøgt noget af de jeg siger ;)



Det er de færreste personer der har en computer der kan køre vista... De skal først opgraderes. Skiftet mellem ME/2000 til XP krævede ikke nogle særlige opgraderinger af hardwaren.



t