TDC putter internet i biograferne

Tags:    it-nyheder

TDC har indgået aftale med Nordisk Film om at oprette hotspots i 17 biografer allerede i slutningen af februar.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30087



Tja, selvom jeg da glæder mig til at kunne surfe nettet overalt, så kan jeg stadig ikke se pointen i at have internetadgang i en biograf. Der handler det trodsalt om at se en film.

Men hvad.. Så kommer der snart også "Sluk computeren" spots inden filmen begynder, og så er der også nogen der tjener penge på dem, så fair nok..



Det er da ikke andet end forstyrrende at folk sidder med computere i biografen, efter min mening :)



Synes nu også at det lyder en lille smule underligt. Har aldrig haft brug for internet adgang i en biograf..:S



Øøøøh, tror I ikke det er til dem der sidder i forhalen og venter på at filmen skal starte? Tvivler på deres intention er at folk skal surfe på nettet inde i selve biografsalen. Mange biografer i dag har et hyggeligt cafe-miljø udenfor hvor det kunne være praktisk at gå lidt på nettet, hvis det er det man vil.



Øøøøh, tror I ikke det er til dem der sidder i forhalen og venter på at filmen skal starte? Tvivler på deres intention er at folk skal surfe på nettet inde i selve biografsalen. Mange biografer i dag har et hyggeligt cafe-miljø udenfor hvor det kunne være praktisk at gå lidt på nettet, hvis det er det man vil.

Selvfølgelig skal det bruges til det. Men jeg har alligevel ikke haft trang til at gå på nettet lige inden jeg skulle se en film. Jeg tror ikke der er mange der vil bruge det.



Jeg tror nu bund og grund også det er fiasko. Jeg kan se ideen i sådanne spots i lufthavne, i toge, eller midt på rådhuspladsen (måske), men biografen er da ikke lige det sted jeg har planer om at tage min computer med.



t