Frankrig åbner UFO-arkiver

Tags:    it-nyheder

Sammensværgelsesteorister i alle lande, glæd jer!

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30501



Teorister?! Troede nu det hed 'Teoretikere'...



Journalister er vist ikke hvad de har været...



Teorister?! Troede nu det hed 'Teoretikere'...


Det er ComOn... Hvad havde du forventet? :roll:



Sammensværgelsesteorister, yes, yes yes. Lige hvad jeg gik og ventede på.
HVor kan man melde sig ind?



HVIS de vitterligt havde nogle konspirationer at skjule, så ville de nok alligevel ikke offentliggøre det sammen med det her.

Så sammensværgelsesteoretikerne derude har stadig undskyldninger for at være mistænksomme.



"HVIS de vitterligt havde nogle konspirationer at skjule, så ville de nok alligevel ikke offentliggøre det sammen med det her."

Og dermed er endnu en konspirationsteori født - at den kommer fra Mr. Sikker Hansen er jeg ikke engang en lille smule overrasket over :D

Mvh.

Kasper (TSW)



"HVIS de vitterligt havde nogle konspirationer at skjule, så ville de nok alligevel ikke offentliggøre det sammen med det her."

Og dermed er endnu en konspirationsteori født - at den kommer fra Mr. Sikker Hansen er jeg ikke engang en lille smule overrasket over :D


Her vil jeg lige påpege at UFO-konspirationer ikke er noget jeg gør mig i ;)

Jeg forholder mig neutral i spørgsmålet om der har været fremmede på jorden, positiv i spørgsmålet om intelligent liv i rummet, og dundrende negativ i spørgsmålet om hvorvidt vore regeringer skjuler noget dybt, sort og forfærdeligt for os, i denne boldgade.

Min pointe er blot, at dette ikke hjælper konspirationsteoretikere betydeligt, da de stadig vil mene at de vitale data er hemmeligholdte.



t