Postbude får egen datingportal

Tags:    it-nyheder

Der er forår i luften hos PostDanmark. To medarbejdere har søsat en ny datingportal for virksomhedes godt 20.000 medarbejdere.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30525



øhh... Fair nok :P

Det er da godt nok det underligste, og på nogle punkter dummeste, initiativ jeg længe har set.

Men det er da fedt nok for de postbude der nu end vil benytte sig af det.:)

Da jeg læste artiklen kastede jeg dog lige et hurtigt blik på kalenderen for at være sikker på at det ikke var den første april



Haha ja jeg undrede mig også lidt da jeg godkendte nyheden, men trenden for tiden går åbenbart på at der skal være en datingportal til alle kategorier af mennesker :P

Mvh.

Kasper (TSW)



Så ærger man sig bare over at man ikke er postbud;)



Så ærger man sig bare over at man ikke er postbud;)


Hvis du savner datingportaler, så er du da blind ;) De er over det hele, i alle former og farver.



Det triste for os er så bare, at hvis Kasper fik lavet en udvikleren-Dating portal, så ville det bare blive en ren pølsefest :(




Hvis du savner datingportaler, så er du da blind ;) De er over det hele, i alle former og farver.

Je, men jeg kan ikke score et postbud:(




Hvis du savner datingportaler, så er du da blind ;) De er over det hele, i alle former og farver.

Je, men jeg kan ikke score et postbud:(


Du stiller dig da bare ud til postkassen tidligt om morgnen og har nogle smarte replikker klar ;)




Du stiller dig da bare ud til postkassen tidligt om morgnen og har nogle smarte replikker klar ;)


YES MAN, mega god idé. Tak, tak, tak, du har løst mit problem.



Det triste for os er så bare, at hvis Kasper fik lavet en udvikleren-Dating portal, så ville det bare blive en ren pølsefest :(


...og problemet er? :P



Jeg må indrømme at det er et sejt initiativ at tage. Jeg er bare lidt ked af at se at det er et almindeligt phpBB de har sat op, men det bliver vel bedre med tiden.



t