Yahoo Mail vil tilbyde ubegrænset lagerplads

Tags:    it-nyheder

Hvis du bruger Yahoo Mail, så kan du godt glæde dig til mere plads i din postkasse. Yahoo vil nemlig fejre sine ti år ved at give ubegrænset plads til brugerne af deres webmail.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30538



Jeg tror jeg, bare for at være fræk, vil sende indholdet af alle mine harddiske(alligevel en del gigabytes) til min egen yahoomail :roll:

På den anden side: nej, for det stoler jeg ikke nok på yahoo til :P



Indlæg senest redigeret d. 28.03.2007 11:51 af Bruger #8223
Jeg kan forestille mig der er en grænse for, hvor stor mailen må være



ved i hvad, på min email service: lgbfree.dk har jeg haft ubegrenset plads lige siden den startede og der er ingen begrænsninger for hvor store mails man kan sende;). så for mig og dem der bruger min service er der jo intet nyt i det her:)



lgb, jeg nægter at tro at du kan stille samme service og harddisk plads til rådighed :)



ved i hvad, på min email service: lgbfree.dk har jeg haft ubegrenset plads lige siden den startede og der er ingen begrænsninger for hvor store mails man kan sende;). så for mig og dem der bruger min service er der jo intet nyt i det her:)


Holder din service til hvis bare et par stykker af dine brugere brugte sin lgb-mail til at sende indholdet sine 3 120gb harddiske til sig selv, som backup?



t