Microsoft sagsøgt for vildledende markedsføring

Tags:    it-nyheder

Klistermærker hvor der står "Windows Vista Capable" får kunder til at sagsøge Microsoft for falsk reklame.

Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30631



Ha! Minder mig om MacD og den spildte kaffe. Sådan er Amerika.



Ha! Minder mig om MacD og den spildte kaffe. Sådan er Amerika.


MAcD og spildt kaffe :O? .. woot lyder spændene :D .. evt link ? . for har aldrig hørt om det :S



Det var vist noget med en gut sagsøgte MacDonalds fordi kaffen var for varm eller noget i den retning.



Det er rigtigt. Der stod ingen advarsel nogen steder om at kaffen var varm, så da han var uforsigtig og brændte sig var det naturligvis McDonalds skyld. Eller...



Ehm ja...
Den historie kan jeg huske...
Hey vandt han/hun enlig sagen?


Men btw. kan jeg godt se det er syndt at computeren lige præcis kan klare Vista, hvis man køber sådan en pc! Men selvfølgelig kan man ikke sagsøge dem for det.



Indlæg senest redigeret d. 08.04.2007 11:57 af Bruger #5097
Jo Shaft.

Der var også en fange som sagsøgte et fængsel. Han havde prøvet at flygte over fængslets mur, og var så faldet ned og havde brækket benet. Men der stod ikke nogen steder at man kunne komme til skade, ved at forsøge at klatre over muren, så han vandt sagen! Er det ikke lidt sygt?



Det er ikke sygt, det er dumt.



Ja, men det er sjovt at grine af:D



Det var en kvinde ikke en mand, og hun har lagt navn til en award til latterlige søgsmål, awarden er kaldet stellaawards og kan findes på stellaawards.com, det er ligesom darwinawards.



t