To tredjedel af alle netsøgninger sker på Google

Tags:    it-nyheder

64 procent af alle netbrugere søger deres informationer via Googles søgerobot, viser ny undersøgelse. Dermed øger Google sit forspring til sine nærmeste rivaler fra MSN og Yahoo.


Læs hele nyheden her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30713



NEJ! Det er IKKE *alle* netbrugere der er tale om her. Det er 64 pct af de AMERIKANSKE netbrugere. Christ, det var dog endnu et bevis på ComOns elendige og inkompetente journalistik.

Jeg er ked af at sige det gutter, men det i har brug for er ikke et nyt design, men en ny redaktion.



@Per:
Læs artiklen først, tak.



@Per:
Læs artiklen først, tak.


Jeg tror han har læst artiklen, ellers ville han nok have svært ved at gennemskue at overskriften er misvisende.

Som det står længere nede i deres artikel :

"viser nemlig at søgegiganten i dag står for 64,1 procent af det amerikanske søgemarked."

Nu er det vidst din tur til at læse artiklen ;)



NEJ! Det er IKKE *alle* netbrugere der er tale om her. Det er 64 pct af de AMERIKANSKE netbrugere. Christ, det var dog endnu et bevis på ComOns elendige og inkompetente journalistik.

Jeg er ked af at sige det gutter, men det i har brug for er ikke et nyt design, men en ny redaktion.


Ja jeg grinede også meget da jeg så det nye (og i mine øjne mindre professionelle) design på deres side. Men det kan så være at de ændrer i redaktionen næste gang :P




@Per:
Læs artiklen først, tak.


Hvad får dig til at tro at jeg ikke har læst den?



t