IT nyheder fra Version2

Tags:    udvikleren-info

Fra i dag af har vi indgået et samarbejde med Version2 - "IT for professionelle", så vi også kan bringe deres nyheder her på Udvikleren.dk. Version2 har en hel sektion dedikeret til softwareudvikling, så den vil vi naturligvis trække en del nyheder fra. Vi vil kombinere det med nyheder fra ComON, alt efter hvem der leverer de mest interessante nyheder i løbet af dagen, samt alt efter hvor meget debat de to medier formår at skabe her på sitet. Jeg håber meget på at vi kan fortsætte de interessante diskussioner der har været omkring nyhederne på det sidste, så bliv endelig ved med at skrive, og tag godt imod Version2 som leverandør af IT nyheder :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Det er rigtig fedt at vi nu får nyheder fra v2. Et dejligt suplement da jeg mener de skriver nogle rigtig gode artikler/blogs og de vil sikkert også være med til at lappe de "huller" der nogengange opstår hvis der har været en sløv uge hos comon.



LÆX !



Jeg fryder mig over at vi endelig kan få intelligent journalistik på udviklerens nyhedsside. ComOn går altså ikke. Jeg siger tak :)



t