Login osv. Hjælp!!!

Tags:    php

<< < 12 > >>
Jeg er i gang med at laven en hjemmeside, hvor det skal være muligt at man kan oprette en bruger oq så når man er logget på kan man gå ind i et forum og ens mailboks oq så skal man kunne skrive en tekst om sige selv, oq så skal der være et galleri hvor man kan oploade billeder og give kommentar til ,
da jeq ikke er så god til php ville jeq gerne hvis noqen gad lave det for miq, ? eller hvis det er en forstor mundfuld, så bare et link til hvor jeg kan lære det ,

Det jeg mangler er:
Login.php
(oq så alle de der andre til til at tjekke en bruger om det er rigtig kode og navn, oq så en side til at opretten en bruger på,)

Kalender.php
(og en side til hvor man som bruger kan skrive noget til den og den dag)

forum.php
(Det behøver endelig ikke være et rigtig forum, måsker mere et chat rum, hvor folk kan skrive online til hinanden, eller en gæstebog?)

post.php
(en indbakke til mail, hvor man skal kunne sende en besked til brugeren privat besked til brugeren)

Galleri.php
(hvor man skal kunne give kommentar og oploade billeder hvis man er logget ind.)

redigerprofil.php
(hvor man skal kunne skrive sit navn og alder og så en "fri tekst" hvor man skal kunne skrive om sig selv)

Det var lidt af en mundfuld, men hvis du bare kan en af tingene vil jeg meget gerne have den, oq hvis du kan flere ville det være rigtig dejligt!, Men kender du også et link til hvor man lære de her ting, oq ikke bare generelt om php komme det også godt bruges :b

På forhånd Mange mange tak !!

15 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der ikke noget online ?

Prøv at google

jo , men på hvad ?

Okay, jeg tog vidst fejl af at nogle ville lave det hele.... heh

Jeg har stadig 5 uger med minimum 5 timers fritid hver dag. så jeg er bare glad for at jeg endelig kan lavet noget fornuftig i en to ugers tid.

<< < 12 > >>
t