PHP login script virker ikke.!

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej allesammen.
jeg arbejder hårdt i øjeblikket med http://fixi.dk/filesystem/ .
idéen med siden er at folk skal benytte den istedet for at slæbe rundt på deres usb-nøgler/usb-pen's/usb-flash....you name it...

jeg er færdig med alle sider, og det hele fungerer som det skal. BORTSET fra login-scriptet på forsiden. jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. uanset hvor mange gange jeg søger efter tutorials google/ eller her. så kan jeg ikke finde noget der løser netop mit problem.

siden er bygget op med MySQL (selvfølgelig). og når man opretter en bruger, gemmer den oplysningerne i DB'en,
Men hvordan laver jeg et script som tjekker hvilke brugere der findes?

jeg har indtil-videre prøvet følgende scripts:
Fold kodeboks ind/udKode 

OG:
Fold kodeboks ind/udKode 

OG:

Fold kodeboks ind/udKode 

er der ikke nogen der lige hurtigt vil poste jeres login-scripts, hvis i altså har en side mked login??

Og fortælle mig hvad der kan være galt med de scripts jeg allerede har rodet med !

TUSIND TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlæg senest redigeret d. 02.05.2007 18:17 af Bruger #11429
13 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Skynd dig og fjern din mysql_connect ;)

Fold kodeboks ind/udKode 

Læg mærke til hvad du har skrevet i den query. NULL er et reserveret ord, så du kan ikke bruge NULL ved select. Prøv med wildcard (*)

Det var et af de mindre avancerede jeg lige fandt..
Her er et, som faktisk virker :)
Skal lige siges at det er dårligt kodet (skrev det for et halvt år siden)

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 03.05.2007 13:34 af Bruger #11209
Fold kodeboks ind/udKode 

Test om det virker.
Og hvis det ikke goer, er du saa sikker paa det er de sessions du bruger osv.?

@Casper

Hvis folk ikke kan lade vær med at tage imod sådan et frist, og misbruge det så hører de ikke til på sådan et forum her!

(Jeg lod ikke engang mærke til det)

Indlæg senest redigeret d. 02.05.2007 18:13 af Bruger #6559
Skynd dig og fjern din mysql_connect ;)

haha,, de er skam censurerede,, det er ikke de rigtige koder

Men idéen med tråden var at der måske var andre der ville poste deres egne logib-scripts..

Martin det kna det godt være at folk ikke hører til forumet hvis de ville misbruge de informationer, men det ændrer jo ikke at det ville lægge offentligt på nettet hvis det havde været de rigtige informaitoner.

Ja... Nu ved jeg jo ikke hvordan han har sat op angående søgemaskiner. Men ja, det ville være et problem.

jeg har et loginscript som du kan se på. send en email til mig og jeg sender filerne til dig pakket i en rar fil.

<< < 12 > >>
t