Smidt ud af skolen for at lave bane til Counter-Strike

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Det var for meget, at en elev lavede en bane til Counter-Strike, der lignede hans skole.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=comon&id=1060



Det var da godt nok lidt voldsomt reageret. Men forstår godt skolen.



Men forstår godt skolen.

Det gør jeg ikke...



Både og. Jeg kan godt forstå at de regerer sådan på grund af de "school shootings" som de har haft en del. Men det er meget voldsomt idet det kun var en bane til CS. Det var i orden med bortvisning hvis der var grund til det, men tvivler på han har en M4A1 eller War Magnum hjemme i skuffen.



Både og. Jeg kan godt forstå at de regerer sådan på grund af de "school shootings" som de har haft en del. Men det er meget voldsomt idet det kun var en bane til CS. Det var i orden med bortvisning hvis der var grund til det, men tvivler på han har en M4A1 eller War Magnum hjemme i skuffen.

Jeg kunne sagtens have fundet på det for sjov.. Hvis jeg vel og mærket spillede lidt mere CS;)



Det kunne jeg da os have fundet på..
Fatter ikke helt den skole :)



det er sku groft:@. laver selv baner til CS;). jeg kan ikke se meningen af at smide ham ud af skolen. hvad har han gjort forkert?. nogen der kan svare på det:).



Ingenting.... Han ramte vidst bare et ømt punkt :D



hehehe:P. det tror jeg du har ret i, men kunne det ømme punkt ikke lige have sat et andet sted:D



Det ende latterlige bliver overtaget af det andet. Jeg kan da godt se at drengen fandt det sjovt, at lave en bane over han skole. Det er jo et sted man kommer meget, så er det jo også sjovt at prøve at remake virkeligheden i en bane.



Hey, det er amerikanere...



<< < 12 > >>
t