Computerspillere ønsker optagelse i idrætsforbund

Tags:    it-nyheder

Der er seriøse sportsfolk blandt computerspillerne, som vil af med et forældet image af unge fyre, der sidder med joysticket bag skærmen, mens de sluger pizza og cola.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=comon&id=1126



Udover at man aldrig ser moderne gamere med et joystick(medmindre det er konsolgamere der er tale om), så kan de da være nok så seriøse sportsfolk, men de sidder stadig bag en skærm og sluger pizza, bæller cola og får øreskader af deres ørebøffer på fuld skrue -- fred være med det, det har sgu sin egen charme. Men at de får deres sport officielt anerkendt ændrer altså ikke på dette.



Så laver de da heller ikke ulykker i den tid de sidder der ;)



Per, jeg tror du har nogle fordomme der :) - ja der er nogen af gamerne der drikker cola og spiser pizza, men det er langt fra alle. Hvis du havde været til store LANs som ShgOpen og Slap Live #11 havde du også vist at det ikke forholdt sig sådan :)

(Siger jeg selv som gamer med tidligere deltagelse til ShgOpen og Slap Live #11, og spiser nogenlunde sundt :P)



syntes at det er en god ide at gøre dette. spiller selv utolig meget og da der er rigtig mange andre der også gør så er det helt klart forsøget værd;)



De holder alligevel professionelle turneringer og enda en world tour så vil jeg da sige at det begynder at ligne en del jo :D



t