Danskerne snyder i eksamenslokalerne

Tags:    it-nyheder

En undersøgelse viser, at danskerne ikke holder sig tilbage med snyderi til eksamen. Digitale redskaber gør snyderiet svært at undgå.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=comon&id=1193



Til langt de fleste eksamener er det altså utrolig svært at snyde. Skriftlig er man ikke alene. Vært eneste år accepterer regeringen mere og mere at man må have bøger med inde til mundlig forberedelse...

I øvrigt snakker man ikke om at sætte nogle standere op som finder ud af om der sendes beskeder og kommunikeres igennem mobiltelefoner? Fuldstædig ligesom man er begyndt på hos isolationsfængslerne.



Man må jo have sin egen bærbar med til eksamen. Så der er da rig mulig for at snyde relativt nemt.



Ja ved det. Skal netop også op her om 8 timer i dansk, og skal have min egen bærbar med... Men jeg mener også at alle (vært fald langt de fleste) af de eksamner hvor man må det, har man også lov til at tage alt med.
Altså jeg må nemlig tage alt med. Ordbøger, gamle notater med mere. Eneste jeg ikke må er at have kontakt med omverden. Det kan man selvfølgelig godt igennem ens computer, men der er jo censorer som hurtigt ville undre sig hvis man ikke sidder med tekstbehandlingsprogrammet fremme...



Det kommer da så sandelig an på hvor mange elever og censorere der er Shafh.

Ved vores terminsprøve var der rig mulighed for at snyde.

Jeg kunne sidde og tegne i Paint uden de opdagede det.



t