Spil kun til Vista knækket til XP

Tags:    it-nyheder

En gruppe crackere er ikke tilfredse med, at Microsoft har lanceret flere spil til kun at køre på Windows Vista. Så de har knækket dem, så de kører i Windows XP.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=comon&id=1289



Er det ikke ved at blive for meget?



jo:D



De eneste der i denne sammenhæng er "for meget" er, i mine øjne, Microsoft. Det er jo bare en måde at få folk til at konvertere til Vista, uanset om de, lige som mig, foretrækker at blive ved f.eks. XP. Jeg planlægger f.eks. ikke at skifte til Vista før om lang tid, fordi jeg ikke vil til at skulle lære om alle de interfaceændringer der er lavet, som, i mine øjne, langt fra alle er til det bedre.

Hvorfor skal jeg så afholdes fra at spille de nye spil, hvis de udemærket kan køre på min XP maskine?



er fuldstændig enig med dig.



Ditto. Hader Vista's nye, "mere brugervenlige" design. Dens simplicitet -- eller i hvert fald; forsøget på -- har gjort den så satans irreterende at navigere rundt i.



De eneste der i denne sammenhæng er "for meget" er, i mine øjne, Microsoft. Det er jo bare en måde at få folk til at konvertere til Vista, uanset om de, lige som mig, foretrækker at blive ved f.eks. XP. Jeg planlægger f.eks. ikke at skifte til Vista før om lang tid, fordi jeg ikke vil til at skulle lære om alle de interfaceændringer der er lavet, som, i mine øjne, langt fra alle er til det bedre.

Hvorfor skal jeg så afholdes fra at spille de nye spil, hvis de udemærket kan køre på min XP maskine?


Jeg er meget enig. Skifter ikke til Vista, før den første SP udkommer. Den skal lige nå at blive 'moden'. Synes nu også XP er det rareste. Men ja.... på et tidspunkt må man lave et skift.



Gid, at systemerne blev bedre med tiden. ;)



t