Cybercity skruer op for hastigheden

Tags:    it-nyheder

Mens konkurrencen blandt bredbåndsleverandører hidtil har stået på download-hastighederne, vil Cybercity nu slå sig op på høje upload-hastigheder.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=comon&id=1563



Ville nu være dejligt hvis up === down. :(



Slå sig op på uploadhastighederne? 2 mbit er jo ikke vanvittigt i forhold til de 20 mbit til download!



Der skal da ikke være nogen tvivl om at jeg skifter, hvis det betyder at jeg kan få en upload der er over 512 som jeg får hos TDC. Jeg gider ikke have en download på 20 Mb hvis jeg min upload stadig var lav.



Jeg ville nu langt hellere have hurtigt download. Betyder det ikke også, man kan indlæse hjemmesider hurtigere? Eller blandt jeg noget sammen?



Jo ingen tvivl om at download er vigtig. Men u sige du sidder og snakker telefon, henter mail og spiller WoW, det vil aldrig kommer over 2 Mb, hvis du downloader samtidig med alt det andet såkan du, hvis du her heldig komme op på 2 - 3 Mb og hvorfor så have en download på 20 Mb ????????
SÅ vil jeg hellere have en forbindelse på 5 Mb download og 2 Mb upload og det er jo også fordi jeg har nogle servere kørende på mit netværk, bl.a. to web servere.



Helt korrekt, lav upload er kun til dem, der går den ene vej, fx. surfe på nettet. Alt andet (spil, servere og andet to-vejs kommunikation (alt er, men I ved hvad jeg mener)) kræver også en god upload.



t