Vista vinder frem i Danmark

Tags:    it-nyheder

Selv om salget af Vista måske skuffer analytikerne, så viser de seneste målinger fra FDIM en betydelig øget brug af Windows Vista i Danmark.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1575



Fordi det er umuligt for en normal forbruger at skaffe en computer med XP, morons!



Daniel Nielsen: Jeg har en bærbar med vista business x64, og jeg må da indrømme den køre langt bedre end xp gør. Måske skulle du prøve det hvis ikke du allerede har?



Nick Frederiksen: Jeg har en bærbar med Arch Linux, og jeg må da indrømme at den kører langt bedre end Vista gør. Måske skulle du prøve det hvis du ikke allerede har?

(ovenstående er skrevet med et glimt i øjet, og mere rettet mod folk generelt, snarere end dig ;) )



Bill Gates: Jeg har en bærbar med Vista, og jeg må da indrømme, at den kan køre, men så er der heller ikke mere at prale med.



Nick Frederiksen: Jeg har en bærbar med Arch Linux, og jeg må da indrømme at den kører langt bedre end Vista gør. Måske skulle du prøve det hvis du ikke allerede har?

(ovenstående er skrevet med et glimt i øjet, og mere rettet mod folk generelt, snarere end dig ;) )


Nu tales der om windows og ikke linux...



Jeg tror gerne, at Vista x64 virker bedre en XP i386.



Indlæg senest redigeret d. 14.09.2007 20:34 af Bruger #11555
t