Universelt internet-OS klar til offentlig beta

Tags:    it-nyheder

Efter seks års udviklingsarbejde er XML Internet Operating System klar til offentlig afprøvning.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1635



Seks år og har ikke hørt det MINDSTE før lige NU... Lyder nu meget interessant. Den må jeg få prøvet en dag. :P

WANNABE-VISTA. DIE!



Indlæg senest redigeret d. 03.10.2007 20:46 af Bruger #11555
WANNABE-VISTA. DIE!


Ahvad?



Uhm, hvad er det lige vi skal bruge det her til?

Imagine being able to set up and edit workgroups on the fly, being able to see your peer’s calendar and documents, or being able to work in the same document or presentation file simultaneously with solid version handling and data change management.
Det kan vi jo i forvejen? :|

Jeg kan seriøst ikke se hvorfor det er så revolutionerende det de har lavet...



Indlæg senest redigeret d. 04.10.2007 08:12 af Bruger #1330
@Per:
Se deres første screenshot.

Ja, og andet.



Indlæg senest redigeret d. 04.10.2007 14:25 af Bruger #11555
@Per:
Se deres første screenshot.

Ja, og andet.


Jeg har svært ved at se, hvad på det screenshot der skulle være stjålet fra Vista. Du må lige regne med, at hverken 'gadgets' eller hvad du ellers kunne finde på at tilskrive Vista, er noget som helst nyt - Microsoft har bare taget det til sig, hvilket for mig er fint nok. Jeg synes bare det er noget fis at sige, at folk der har det samme, efterligner Vista.

Hørt om Google Desktop? Det er noget lignende, længe før Vista. Bare for at tage et eksempel.



Alt, hvad der minder mig det mindste om Vista ser skidt ud. Don't blame them, blame Vista.



Daniel,
det var dog en latterlig holdning :|
Så alt hvad der i dine øjne, er stylet med lidt eyecandy alla vista, med nogle af de samme features som Vista har fået integreret = vista wannabees?

Sorry dude, men der er sgu mange ting som Microsoft har hapset fra andre, så lad være med at give Microsoft, Vista og alle andre skylden for din personlige holdning...



Netop, Vista er ikke noget nyt, bare det bedste fra alle hjørner, der endte med at blive noget værre noget.



og derfor er alt, hvad Vista har hugget/lade sig inspirere af, noget skidt?

Beklager, men dit argument holder altså ikke :-)



Nej, nærmere omvendt...



t