"støt udvikleren"-bannere

Tags:    udvikleren.dk

Hej alle- især jer der står bag sitet.
Jeg er spritny, og glæder mig meget til at benytte sitet og se, hvad vi kan få ud af hinanden.

Jeg tænkte på: jeres bannere, som folk kan bruge på deres hjemmesider og dermed reklamere for jeres site, var det ikke en idé at uddele points til folk, der bruger jeres banner, og til folk, der evt designer nye bannere til jer?

Tjah, det var bare det, jeg ville...

Mange venlige hilsner,
Bimbom.



Jeg er med på idéen :)



jeg tror det vil blive et administrativt helvede for Kasper at skulle holde øje med alle dem der pludselig havde bannere rundt om kring. Derudover synes jeg reklamebannere er dumme, og helt uforsvarlige bliver de da, når der ingen kommerciel interesse er i dem. Og udviklerpoints kan da være djævelsk ligegyldige i det sammenhæng.



Tjah man kunne jo sagtens lave et system der styrede alt med uddelingen af point og hvem der havde bannere osv. Jeg synes da det er en udemærket ide. Hvis det kan lokke flere brugere til er det jo bare fedt.



Hvis du får UP for det, er der vel en del, der vil reklamere, og jo mere reklame jo større community...



Der er over 10.000 tilmeldte brugere på udvikleren. Jeg tror ikke der er brug for den store reklame.



Hej alle.
Dejligt at så mange tager del i diskussionen.

Min force er ikke programmering, men jeg kan godt gå hen og få brug for hjælp herinde.
Så jo flere andre måder end kodning, jeg: anti-koderen kan få point på, desto flere point vil der være fra min side at dele ud af, når jeg modtager hjælp fra jer.

Jeg kan godt se, at det måske er uhyrligt umuligt at give points til dem, der har et reklamebanner på deres hjemmeside, det havde jeg ikke lige tænkt på...

Men jeg synes stadig det ville være en god motivation for at få designet flere bannere, hvis der blev givet points til designerne af disse...?



det er ikke umuligt at udele point til brugere som har et banner på deres site,

men 10 tusinde brugere siger du Jonas jamen så lad os sige at 2000 vælger at reklamere og omkring 1000 får dagligt besøgende og 500 får over 30 besøgende om dagen så kan det godt gå hen og bliver godt nok

det er 15000 visninger om dagen nu er det her jo self kun et gæt men det lyder realistisk



t