EN Rigtig god til php - mangler hjælp! :@ (noget med loginscript)

Tags:    php

Hvis du har tid til at hjælpe mig så add min msn "stoffer_s_l@hotmail.com" - Det handler om et loginscript, jeg sender mine links via "$_GET", exs. "?Sted=login". Når jeg prøver at oprette en bruger mens jeg trykker på min "opret bruger", så siger den: "Fatal error: Cannot redeclare class bruger in /data/cluster/free1go/f/o/www.forcedfatalitygaming.1go.dk/bruger.php on line 3" - Det siger den kun når jeg har linket det til "?sted=opret" - jeg har includet den til opret.php! - lyder sikkert indviklet fordi jeg er en kage til at forklare, men add min msn hvis du er god og kan og har tid til at hjælpe mig. :p

Du laver muligvis en include eller require af en fil med erklæring af klassen flere gange.

Hvis klassen C eksempelvis er erklæret i filen class-C.php, så kan du eksempelvis gøre følgende (forudsat at du kun erklærer en ny type - dvs. klasse - i hver fil):
Fold kodeboks ind/udKode 

kunne vel også bare bruge include_once eller require_once

Ja, det er rigtigt - man skal dog passe på, hvis det er en Windows-server (se http://dk2.php.net/include_once). Men ja, ellers har du ret i, at de burde kunne klare jobbet.

t