Jeg har ikke nogle nye beskeder

Tags:    udvikleren.dk

Ude i min menu i højre side her på udvikleren.dk står der at jeg har en ny besked ("Indbakke (1)"), og hver gang jeg kommer til udvikleren.dk prøver den at åbne et "udvikler-mail" vindue som er helt tomt. Jeg har nemlig ingen nye beskeder!

Jeg har prøvet at slette alle mine beskeder for at komme af med "fejlen", men "systemet" påstår stadig hårdnakket at jeg har en ny besked selvom min indbakke nu er hel tom. Sådan har det været i godt en uge nu.

Ja, indrømmet det er ikke noget stort problem, men jeg vil dog lige nævne det :)



Du er ikke den eneste som har lidt problemer. Min 'Udvalgte tråde' siger jeg har en ny tråd, og når jeg har kigget i tråden er den der stadigvæk, men ikke når jeg åbner for vinduet.



Jeg har også haft problemet med udvalgte tråde.
Jeg tror først jeg så det i går (eller måske mandag?).



Hej gutter,

Det med trådene er fordi jeg har lagt lidt caching ind - til gengæld skulle siderne gerne loade lidt hurtigere hos jer (det gør de i hvert fald hos mig!). Tro det eller ej, men det er en stor opgave at se om I har ulæste tråde eller ej, og derfor kan det faktisk godt betale sig at cache tallet. Det opdateres, på nuværende tidspunkt, ca. hvert 3 minut, og selvom det måske er mindre optimalt at tallet til tider er forældet, så synes jeg at det er billigt sluppet for bedre performance :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Jeg kan godt se at siden er blevet hurtigere at loade, det er fint.
I dag ser det også ud til at den timeout virker, i går blev den ved med at sige at der var ulæste mails i meget lang tid.
Kunne man sætte den timeout lidt ned?
Eller måske trigger en opdatering i visse tilfælde, så som f.eks afsendelse af kommentar/svar?



Det caches i 3 minutter, og den skulle gerne selv lave timeout efter de 3 minutter og hente tallet igen. Det er i hvert fald også den opførsel jeg oplever :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Jacob, dit problem skulle gerne være løst nu - der var lige en lille fejl i min kode, der gjorde at det at slette ulæste mails havde en lidt spøjs konsekvens i forhold til optællingen af nye mails :P

Mvh.

Kasper (TSW)



Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan det fungerer mht. udvalgte tråde?

for logger jeg ind og læser i en udvalgt tråd der er kommet fx 1 ny post i, fra min skole af, er der ingen alarm. men når jeg efterfølgende kommer hjem fra skole af, påstår den at der er 21 nye posts(dvs den tæller alle posts i tråden som nye).



Jacob, dit problem skulle gerne være løst nu - der var lige en lille fejl i min kode, der gjorde at det at slette ulæste mails havde en lidt spøjs konsekvens i forhold til optællingen af nye mails :P


Perfekt, Kasper. :)



t