Opgave 1

Tags:    c#

Opgave 1

Væk er den.

Nogle får så ondt i røven af opgaver

Indlæg senest redigeret d. 09.11.2007 08:59 af Bruger #4316
øhh, hvad er meningen med det her?

Forventer du at der er nogen der gør arbejdet for dig?
Under alle omstændigheder kan jeg kun bidrage med c++ kode.

Forventer du at der er nogen der gør arbejdet for dig?
Under alle omstændigheder kan jeg kun bidrage med c++ kode.

Når folk spørg om opgave og man laver nogel er der sku altid nogle som får ondt i røven.
Brug din tid på C++ isteder for at kig i C#

Indlæg senest redigeret d. 09.11.2007 08:55 af Bruger #4316
1. Gør i det mindste en insats for at formulere dig på en forståelig måde.

2. Hvis det passer mig at kigge i c#, så gør jeg det. Inrømmet, jeg kender ikke noget til c#, så jeg bør afholde mig fra at kommentere det, men det her handler ikke om c#, men om hvorvidt du forventer at der er nogen der gider at lave dine lektier for dig.

3. Da jeg ikke havde noget bedre at tage mig til har jeg faktisk brugt de sidste 10 minuter på at lave et fungerende eksempel til dig i c++. Det burde om ikke andet give dig en idé om hvorledes det kan gøres.
Fold kodeboks ind/udKode 

#4. Jeg skal nok lade være med at blande mig i resten.

1. Gør i det mindste en insats for at formulere dig på en forståelig måde.

2. Hvis det passer mig at kigge i c#, så gør jeg det. Inrømmet, jeg kender ikke noget til c#, så jeg bør afholde mig fra at kommentere det, men det her handler ikke om c#, men om hvorvidt du forventer at der er nogen der gider at lave dine lektier for dig.

3. Da jeg ikke havde noget bedre at tage mig til har jeg faktisk brugt de sidste 10 minuter på at lave et fungerende eksempel til dig i c++. Det burde om ikke andet give dig en idé om hvorledes det kan gøres.
Fold kodeboks ind/udKode 

#4. Jeg skal nok lade være med at blande mig i resten.

Tak

Ikke for at være en smartass, men programmering er som matematik, eller organisk kemi, eller fysik etc., man lærer det sq aldrig hvis ikke man selv løser så mange opgaver som absolut muligt, og bare bliver ved og ved og ved.

Jeg kan jo være fuldstændig ligeglad med om hvorvidt du lærer det eller ej, men hvorfor bruger du overhovedet tid på C# hvis du ikke orker/gider at prøve selv at lave opgaverne?

Og at du så slet ikke giver noget UP for hjælper er så prikken over i'et.

De 4 andre tråde er nu slettet. Morten Jacobsen, som du sikkert har efaret nu, så er det ikke populært det du har lavet her. Udover de ting som allerede er nævnt, så er det dårlig stil at poste så mange tråde i træk med stort set samme emne. Det vil jeg bede dig om ikke at gøre en anden gang!

Mvh.

Kasper (TSW)

Ikke for at være en smartass, men programmering er som matematik, eller organisk kemi, eller fysik etc., man lærer det sq aldrig hvis ikke man selv løser så mange opgaver som absolut muligt, og bare bliver ved og ved og ved.

Jeg kan jo være fuldstændig ligeglad med om hvorvidt du lærer det eller ej, men hvorfor bruger du overhovedet tid på C# hvis du ikke orker/gider at prøve selv at lave opgaverne?

Og at du så slet ikke giver noget UP for hjælper er så prikken over i'et.

Hej har da lavet de Opgaver

Men nu er der jo nogle som godt vil have nogle opgave. og der er jo ikke nogle UP til Opgaver men ikke skal have hjælp til

Morten Jacobsen << jeg forstår dig ikke. Med min 2 måneders erfaring som fast lærervikar, lyder du mere og mere som en 2 klasses dreng, der bare ikke gider lave matematik, og derfor bruger gode undskyldninger.

PS. Hvad lyder opgaven på?

t