Lenovo vil lave bærbar til privatmarkedet

Tags:    it-nyheder

Lenovo er tæt på at lancere konsumernotebooks på verdensplan og er i forhandlinger med flere producenter.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1776



Øh bøh, jeg er ikke en virksomhed (var jeg i hvert fald ikke sidst jeg tjekkede), men ikke desto mindre er jeg da den glade ejer af en Lenovo laptop.

Jeg kan ikke se det nye her?



Lenovo fulgte i IBMs fodspor og lavede IBMs bærbare computere og solgte rundt omkring i verden. IBM har altid lavet bærbare primært rettet imod firmamarkedet, det nye sats hvor man retter sig mere imod de almindelige kunder, giver jo et klart hint om at de vil ind og konkurrere med de typiske consumer laptops, som HP/Compaq, Acer og Fujitsu-siemens.

Det vil formenligt betyde at vi kommer til at se Lenovos bærbare meget mere i de mere almindelige consumer-butikker.

Det er absolut en spændende udvikling for mig set, personligt kan jeg utroligt god lide deres bærbare og hvis ikke det var for min business-asus notebook, havde jeg nok også valgt lenovo da jeg købte min notebook.



Betyder det i praksis ikke, at de vil ofre durability for et sexet look? En af de ting jeg valgte min lenovo for var, at den er mere robust og pålidelig end den gængse mainstream laptop..



t