swap buttons, med en active button..

Tags:    javascript

Hej.. http://www.pageresource.com/jscript/jhover.htm

Fold kodeboks ind/udKode 


jeg har "fuldt" denne tutor. :P og det virker perfekt..
jeg har opstillet en menu med 5 buttons.. nu kommer det svære så.. jeg kunne godt tænke mig at når man trykker på en af buttone så bliver den activ og viser "hover" billedet, mens de andre 4 buttones stadigvæk virker som de skal.. og når man så trykker på en af de andre buttons, så blever den activ i stedet for den anden..

jeg har prøvet mig lidt frem, men uden held.. så tænkte jeg, at jeg ville spørger nogen der vidste mere om det end mig..







Indlæg senest redigeret d. 04.12.2007 12:01 af Bruger #12593
6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 



Brug det, lær fra det eller smid det ud... :) Det er lidt mere avanceret end det du er kommet op med. Det er kun testet i Firefox

God fornøjelse.



Hey Gnu, jeg tester det lige, og ser om det virker for mig,, og hvis, tja så er pointe jo dine :D



Hej Gnu, kaaaan sku ikke lige se at det virker, medmindre jeg skal rette i det først, du ref. til nogle gif filer på nettet, som den vidst ikke kan finde?? kan du evt. lige uploade det, så man kan se det i fuld favør.. :D

Mvh David - ps på forhånd tak for hjælpe ..



Der er INGEN der kan lave plug-n-play løsninger. Hvis du ikke selv kan læse i koden hvad der er galt, bør du nok prøve at tænke over hvordan du tilpasser din egen kode. :)

Udvikleren ødelægger en smule af koden, så det er svært at rette det. Men kig efter url'erne og se hvad ikke burde være der. hint: "[url ]"



Indlæg senest redigeret d. 04.12.2007 19:45 af Bruger #10216
haha :lol: jeg tænkte det nok, sidder faktisk og er igang med url tingelinget, da jeg synes nogle af sætninger ikke var helt ens :lol: men nørkler bare videre så :P

og jeg vidste nu ikke man ødelage koden, men den dag kommer nok også for mig..



sååå, med hjælp udefra, så lykkedes det,, tak ..



t