Det gør Google i 2008

Tags:    it-nyheder

Ekspert-folket giver deres bud på, hvad Google har på tegnebrædtet i det kommende år.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=1852



Google Linux kunne være nice, har længe spekuleret på om Google ikke på et tidspunkt ville lave deres eget styresystem :P



Ja, det kunne være fedt nok. Google er eftehånden blevet til mere end bare en søgemaskine :P



De har lavet deres eget styre system? - eller distribution.

www.thinkgos.com

/JJ



Ja har de ikke allerede ikke allerede videreudviklet nogle distr. hvor der præ installeret er en masse google produkter osv.

Men de kan være de vil lave et rigtig ny distr. som ikke på bygger på andre distr? Måske noget hvor mange flere af de vigtigere pakker er google's.



Indlæg senest redigeret d. 28.12.2007 14:52 af Bruger #5097
De har lavet deres eget styre system? - eller distribution.

www.thinkgos.com

/JJ

Ifølge sitet: "gOS is not affiliated with Google or their partners."



Men fatter ikke lige Google TV... Vil de lave deres egen TV kanal eller vil de bare sende reklamer i TV? Og reklamer om hvad? Om at folk skal søge på Google.com? ...



Ulrik, jeg forstår det heller ikke ;P. Men i såfald er det nok ikke reklamer om deres egen hjemmeside. Du skal tænke på hvad Googles indtægt er. Reklamer,reklamer og reklamer. De får jo ekstreme summe fra firmaer for at reklamere for dem. Det vil i såfald nok også være reklamer i den stil.



Mit bud er at de vil ind på annoncemarkedet for andet end bannerreklame, men med samme lette interface og sikkert så mange af de samme principper som muligt. Der har længe været snak om at de ville ind på det trykte annoncemarked med samme model - om det ER sket eller stadig lader vente på sig ved jeg faktisk ikke, men mon ikke at deres mål er at alle de store firmaer ikke behøver at kigge sig om efter andre steder at købe ders reklame fra, ligegyldigt hvor den skal placeres? Det må være lige noget for alle jer monopolelskere ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



Det er sket http://www.google.com/adwords/printads/

Mener jeg læste, tror det var på Googles blog, at de internt kørte med deres egen linux, men at den ikke ville virke udenfor Google.



t