Loginsystem?

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej alle Udviklere. Jeg er igang med at finde en loginsystem artikel, så jeg snublede lige over den her http://www.udvikleren.dk/PHP/Article.aspx/59. Jeg har et lille problem. Det er at jeg ikke kan oprette en bruger. Den giver mig hele tiden den samme fejl. Så nu er spørgsmålet. Hvad skal jeg gøre for at kunne oprette en bruger?

18 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Søg på google.dk, eller tag et kig på www.eksperten.dk eller phpuniverset.dk

Hvis du ønsker at lære ordentlig at programmere i PHP så begynd at lær engelsk, da programmering for det meste foregår på engelsk.

Jeg kan lige komme i tanke om en dansk side hvor der er php, dog er sidn lukket, men ved at der finder images af siden, og fandt lige et: http://webcafe.epx.dk/artikler/php/ her er der en masse gode artikler, men som Jacob siger vil det være en god ide at blive bedre til engelsk, hvis det altså er det der afholder dig fra de engelske tutorials, da der findes mange mange flere af disse. Der er dog ikke noget login system iblandt disse artikler, men hvis du læser dem og får styr på dem, vil jeg mene at du er godt udrustet til at lave dit eget script.

Håber det kan bruges :D

Hvad er det for en fejl du støder ind i..?

Der bliver godt nok ikke skrevet hvor, men der er en der siger at der et eller andet sted mangler et exit; i login-ok.php, ved ikke om det har noget med sagen at gøre.

Den skriver "Access denied for user" og så en e-mail og efter e-mailen skriver den "(using password: NO)"

Prøv at checke at det er det rigtige du har skrevet når du connecter til din database + din mysql og tilføj lige: or die(mysql_error()); efter connect til mysql, så det ligner:
mysql_connect("server", "brugernavn", "password") or die(mysql_error());

Indlæg senest redigeret d. 29.12.2007 16:08 af Bruger #8845
I opret-ok.php der står det stadig, men det andet er lavet

Indlæg senest redigeret d. 29.12.2007 16:28 af Bruger #13018
Jeg mangler også lige noget hjælp til at lave en profil, til brugerne, men kan du hjælpe mig med det efter den her? Jeg skal nok oprette et nyt emne så der er flere point

Indlæg senest redigeret d. 29.12.2007 16:35 af Bruger #13018
Raphale, du kan sku ikke blive ved mig at stille spørgsmål, uden at komme med det mindste smule info selv.

"Den skriver "Access denied for user" og så en e-mail og efter e-mailen skriver den "(using password: NO)" "

Så har du angivet forkerte oplsyninger til databasen. Kig efter det sted hvor der står "mysql_connect" og tjek brugernavn og adgangskode.

Har fået det til at virke, men nu kom der endnu en fejl. Når jeg prøver at oprette en bruger giver den mig den her fejl "Du skal udfydle alle felter"

Indlæg senest redigeret d. 30.12.2007 08:13 af Bruger #13018
Glemte lige at sige at jeg udfylder felterne

<< < 12 > >>
t