UdvClient

Tags:    udvikleren.dk

Hey!
Jeg synes det kunne være fedt med en udvclient igen. Eller bare lave Udviklerens RSS feeds, så den kunne opdatere når der
kommer et nyt indlæg i en tråd manfølger med i. Så kunne man jo selv lave og tilpasse en client.

Er det noget Kasper(TSV) evt. kunne kigge lidt på? (;



Jeg havde engang en udv client i Java, som dog er gået tabt da jeg skiftede computer.
Dog ligger jar-filen på http://udvclient.frac.dk/ , så det er vel bare at decompile, hvis det skulle have interesse for nogen at udvikle videre;)
Edit: Du får ikke det store ud af at lave en, da Kasper(TSW) ikke gider lave xml-feeds. (Hmm.. Mon han er bange for at miste reklame-indtægte..!?)



Indlæg senest redigeret d. 05.01.2008 22:28 af Bruger #4479
Mathias, UdvClient kostede næppe reklameindtægter - den sørgede for at folk fik af vide når der skete noget der kunne interessere dem, hvor efter de straks kunne hoppe ind på sitet. Du kan argumentere for at de dermed sprang over forsiden, men til gengæld kom de nok igen oftere i løbet af dagen, vil jeg tro :). Den primære grund til at UdvClient ikke blev gen-implementeret da den nye version af sitet blev lavet, er at interessen allerede dengang var for begrænset :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Jeg har aldrig brugt udvClient, men ville gerne have en email når der kom et nyt indlæg i en af de tråde jeg følger med i, eller der kom et nyt spørgsmål i en af de kategorier som jeg er interesseret i, naturligvis helt valgfrit for den enkelte.
Kunne man ikke lave det?



Bertel, jo det kunne man godt. Det vil jeg kigge på til næste revidering af sitet :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Haha. Det var nu ment som en joke, dog er det ikke altid at man ser det når det bliver skrevet over nettet:)

Hvis du endelig skulle lave sitet om til nogle xml filer, for at gøre det nemmere at hente ned, kunne man jo også lave en skema til det, så siden fylder 3,7 kb i stedet for 37. Jeg har dog ikke så meget erfaring med det, og ved ikke hvor meget det hjælper...

Super fedt forslag Bertel kommer med. Håber du får tid til at lave det.



Mathias:
Tak, den må jeg lige kigge på (:



Indlæg senest redigeret d. 06.01.2008 16:17 af Bruger #10266
t