Boganmeldelser

Tags:    udvikleren.dk

Hejsa medudviklere,

Skal boganmeldelser også gennem en jury før de er at finde på sitet?

Det gik lige op for mig at jeg for en lille måned siden indsendte to boganmeldelser, men jeg kan ikke se dem nogen steder og de er ikke i artikeljurien (som jeg jo nu selv er medlem af).

Eller måske bruges "Bøger"-sektionen ikke mere? Jeg kan nemlig se at der ikke har været nogle anmeldelser i ganske lang tid.

Eller måske lavede jeg en fejl? Hjæææææælp :D:D



Indlæg senest redigeret d. 24.01.2008 22:55 af Bruger #4522
Hej Jacob,

Det er en co-admin der skal tage sig af den slags, og jeg må desværre erkende at det har været meget sløvt mht. at godkende bøger på det seneste :(. Vi kunne godt bruge en kritisk person til at løbe den ventende stak igennem - måske det var et job du kunne tænke dig? Jeg fornemmer at det er noget du har styr på, med de gode artikler du fyrer af for tiden :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Vi har en bogafdeling? oO



Hej Jacob,

Det er en co-admin der skal tage sig af den slags, og jeg må desværre erkende at det har været meget sløvt mht. at godkende bøger på det seneste :(. Vi kunne godt bruge en kritisk person til at løbe den ventende stak igennem - måske det var et job du kunne tænke dig? Jeg fornemmer at det er noget du har styr på, med de gode artikler du fyrer af for tiden :)


Hej Kasper,

Det vil jeg da rigtig gerne hjælpe med :B
Så du "sætter" mig bare op.




t