PHP/MySQL login system?

Tags:    php

Hej udviklere :)

Nu har jeg brugt 2 dage på at finde og prøve at lave et login system som virkede, og som var sikkert. Men uden held.

Er der ikke et sted hvor man kan finde et komplet og sikkert login system, som kan bruges med det samme.

Håber meget i kan hjælpe mig :D

(Skal siges at jeg er en nød til selv at kode PHP)

37 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
En simpel metode, så skal du bare opsøge elementerne:

1. Få fat i de indtastede værdier ($_POST)
2. Krypter med en hashværdi (Eks sha1)
3. koble på sql serveren (mysql_connect & mysql_select_db)
4. Udfør query ( mysql_query("query") )
5. sammenligne det indtastede med det hente (værdi1 == værdi2)
6. Send bruger videre hvis det er rigtig (Header)

Det skulle kunne hjælpe dig.

Ja, men nu er det jo det at jeg ikke kan kode PHP selv, så jeg er nød til at have et script jeg kan øve mig med, og for at se hvordan det fungerer. (:

Det jeg er interesseret i er et lille færdigt script, som bare skal tilpasses min database :)

Hvad er det der går galt her:

Fold kodeboks ind/udKode 

Den siger flg.: Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in C:\\Programmer\\xampp\\htdocs\\lundsted\\opret-check.php on line 12

Der kommer stadig Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in C:\\Programmer\\xampp\\htdocs\\lundsted\\opret-check.php on line 12
:(

Vil lige kigge på de links :)

ændre dem ’ til ' eller "

Fold kodeboks ind/udKode 

Det ænderede ikke noget :(

$sql = mysql_query("INSERT INTO brugere SET brugernavn = '$brugernavn', kodeord = '$kodeord', email = '$email', navn = '$navn', efternavn = '$efternavn', hjemmeside = '$hjemmeside'") or die(MySQL virker ikke);

tror du skal ha kigget lidt på hvordan du insætter ting i en database

$sql = mysql_query("INSERT INTO brugere SET brugernavn = '$brugernavn', kodeord = '$kodeord', email = '$email', navn = '$navn', efternavn = '$efternavn', hjemmeside = '$hjemmeside'") or die(MySQL virker ikke);

tror du skal ha kigget lidt på hvordan du insætter ting i en database

Hvordan gør jeg det? :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Dit kodeord blir forresten ikke hashet, så du indsætter kodeordet meget usikkert i din database hvilket du os gør med alle andre data'er

t