Alt for langsom artikel godkendelse

Tags:    udvikleren.dk

Hejsa.
Jeg sendte i starten af januar månede en artikel ind til godkendelse, og nu er kommet godt ind i februar måned, og artiklen vendter stadig på at blive godkendt/afvist. Altså jeg har ventet i en månede.

Nu er jeg selv medlem af Artikel Juryen, og kan derfor se lidt på hvordan det går med bedømmelsen. Og bedømmelsen ser ud til for længst at have færdig. Den sidste kommentar i bedømmelses er blevet postet den 12 januar. Altså omkring for 25 dage siden. Der er efterfølgende ikke kommet flere kommentarer. Så umiddelbart syntes jeg da det er rimelig sikkert at dens bedømmelse er afgjort. Men den står stadig til bedømmelse.

Syntes bare det er underligt at bedømmelsen for artiklen ikke forlængst er blevet afgjort. Hvad vener vi på? Er det fordi at Kasper eller en co-admin først endelig skal trykke "god", for artiklen er bedømt, eller?
Come on, jeg vil gerne have bedømmelsen afgjort, så jeg enten kan begynde at rette stavefejl igennem.



>Come on, jeg vil gerne have bedømmelsen afgjort, så jeg enten kan begynde at rette stavefejl igennem.

Hvis du nu havde gjort det fra starten af, så var din artikel muligvis røget hurtigere igennem systemet :). Lige for tiden er der desværre kun mig til at godkende artikler, og da jeg har rasende travlt med diverse projekter, må jeg bare erkende at tingene ikke altid går så hurtigt som jeg kunne ønske det. Jeg godkender din artikel, da juryen er positiv. Så må du kigge på stavefejlene når du får tid :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Er det ikke set för, at artikler har skullet vente endnu längere?



Det er der da ingen grund til at hive frem nu, Per!! ;)

(Jo det er desværre set før, om end det ikke er noget vi er stolte af)

Mvh.

Kasper (TSW)



Det er ingenting i forhold til boganmeldelser. Dagen i går gik jeg alle 32 ventende boganmeldelser igennem, og der var nogle helt tilbage fra 2005! :O:lol:

Problemet er jo ganske simpelt at co-admins og dem på artikeljuryen udfører deres "hverv" gratis og i deres fritid, hvilket vil sige nå de nu har tid og lyst. Derudover vil manges interesse for det svinge meget alt mens uret tikker, hvorfor vi får denne lidt svingende "performance" hvad angår artikelgodkendelsen. Og man kan jo ikke presse frivillige, i hvert fald ikke uden at virke som et dumt svin :pirat:

Når det nu er sagt (og nu vil jeg ikke virke som et dumt svin), så burde man hellere sige fra hvis man ikke kan overskue at bruge det ganske lidt tid det trods alt kræver at være på artikeljuryen, end at trække processen i langdrag for det er utilfredsstillende for artikelforfatterne at vente så lang tid på en godkendelse. Det er trods alt et meget større arbejde at skrive en god artikel end at læse den igennem og godkende/afvise den.

Jeg er personligt af den opfattelse af det burde gå en uge fra indsendelse til en godkendt/afvist bedømmelse.



Det er der da ingen grund til at hive frem nu, Per!! ;)

(Jo det er desværre set før, om end det ikke er noget vi er stolte af)

Min grund til at hive det frem var sådan set bare at informere Shafh om, at det generelt tager sin tid, og at I ikke trækker tiden bare fordi det er ham :P



Det er jo somsagt ikke artikeljuryen der er problemet i det her. De lave jo sin bedømmelse for lang tid siden. Men tak Kasper for at du sendte den videre.
Ved godt at jeg burde have rettet lidt mere stavefejl før godkendelsen. Men netop i denne anledning vil jeg da gerne høre om nogle udviklere her på siden, vil støtte op om efterfølgende at kikke den igennem for yderligere fejl

Men btw. kunne du så ikke overveje at give en co-admin eller en anden udvikler som du tillid til, tilladelse til også at kunne sende artikler videre. Kan godt se at det kan være hårdt når man har så mange projekter som dig, men så kunne det jo være en ide at gøre dit arbejde lidt lettere, ved at lade andre hjælpe dig.



t