"Tilføj Linie"-funktion til ordreformular..

Tags:    asp

Hej udvikleren-forumister

Jeg skal igang med at lave en forholdsvis simpel ordreformular - helst i ASP.

Den skal bestå af et tekstfelt til varenummer og et tekstfelt til antal - som så egentlig skal gentages ligeså mange gange som der er varenumre.

Men for at undgå alt for meget scroll, så tænkte jeg på om man kan lave en "tilføj linie"-funktion. Så kunden eksempelvis kun ser X antal linier (til varenummer + antal), og hvis kunden så skal bestille X+ antal forskellige varenumre, så kan kunden klikke på en "tilføj linie"-knap - som så giver kunden en linie mere.

Nogle der har nogle forslag til hvordan det kan løses? evt. links til tutorials/artikler eller lign. der kan være behjælpelig.

på forhånd tak
Martin

PS: Jeg er grafiker med en lille smule programmerings-kendskab (mest HTML & CSS, og lidt ASP.net) - og ASP er spritnyt for mig.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fandt netop ud af, at der alligevel ikke bliver behov for funktionen.

Så søger at få emnet slettet hurtigst muligt.

Beklager ulejligheden

mvh
Martin



Bare lad den stå, tror ikke man kan slette den



Nå det lader ikke til at være muligt at slette emnet.

Så løsningen bliver - den funktion får du ikke brug for, da kunderne sjældent bestiller mere end 6-10 forskellige varenumre. Og worst case scenario, så må de bare bestille over flere omgange og/eller bestille pr. tlf./email.

Løsningen er kun gældende for mit eksempel, men kan dog anvendes af andre for eget ansvar.

mvh
Martin



t